Snyggare bak på Hondan.

cbr_kr

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Hoj
Honda CBR 600 RR -04
Har bestämt mig för att rensa baken på min CBR 600 rr -04. Och har hittat ett par nya blinkers samt R&G;s Tail Tidy, kommer detta att bli en allvarlig operation, bör jag lämna in den? eller kan man om man är två stycken "normal-händiga" fixa det?

Tack på förhand

R&G skickar säkerligen med en beskrivning hur man gör, om inte annat finns det garanterat forum därute där det redan avhandlats med ingående instruktioner och bilder. Du är inte den förste att fippla dit en skylthållare. ;)

Svårt är det inte heller, det svåra är att veta hur mycket man behöver skruva bort, och var en del plastclips och annat sitter.

Hur som helst så är det en simpel operation.

/J

Få bort baken på dedär hojarna är jävligt svårt och kommer kännas som man bryter sönder hela skiten, men det är bara te o bända :D

Tack så mycket för era svar, blir att sätta tänderna i den så fort allt kommer hem, (väntar fortf. på skylthållaren då den var slut hos leverantören)!

T o m jag lyckades efter ett tag. R&G har vettiga beskrivningar. Ta lite bilder på hur allt sitter och med vilka skruvar så går det lätt.

Tyvärr så har ja inga planer på att sälja hojen för tillfället!

Åh så bra! ja det ska jag göra! :) kan skicka upp ett par bilder så fort det blir klart om någon vecka! :)

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC