Therudeboy
Guest
ktmjacke skrev:Om du missade det så va jag på din sida,men allt har väl med pengar att göra,har man inga kan man väl inte köpa nåt heller?
Aha, det missade jag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:Om du missade det så va jag på din sida,men allt har väl med pengar att göra,har man inga kan man väl inte köpa nåt heller?
Och hur fräscht blir det utan trosor då?TinaTjejen skrev:Good point![]()
Äsch, det är väl bra med luft?Bikerbitch skrev:Och hur fräscht blir det utan trosor då?![]()
hållundan skrev:Äsch, det är väl bra med luft?
Äsch, det är la najs med snygga underkläder. Nästan hellre det än utan faktiskt. Eller, va vet jag?
Chrille skrev:Och förklara detta: För maximal överlevnadschans när man handlar trosor till en tjej -ska man köpa avsiktligt för små första gången...
oscar skrev:Akta dig för fan!!! Det kan tolkas som en önskan om hur du vill att hon ska se ut!![]()
Emmi skrev:....
Och om man ska köpa underkläder till en tjej, stjäl ett par ur hennes garderob och kolla storleken på dem... säkrast så!![]()
Chrille skrev:Och förklara detta: För maximal överlevnadschans när man handlar trosor till en tjej -ska man köpa avsiktligt för små första gången eller kan man klara sig utan bestående men om man råkar köpa lite för stora![]()
Chrille skrev:Kallar du det säkert?? Om tanten kommer på mig med att ha rotat i hennes underkläder?? Säkert?!?![]()
Naturligtvis har du rätt, det blir till att ta sina chanser i helgen...
stavgren skrev:Köper du för små tror hon att du tycker hon är fet, köper du för stora tror hon att du tycker hon ser fet ut![]()
Precis. Köp ett medlemskort i viktväktarna istället så är du "home safe"Chrille skrev:Jo så långt är jag med nu tror jag. Enda chansen att lyckas är alltså mitt i prick?
Det här är ingen lek för fegisar...
Emmi skrev:Men Chrille då, du får ju göra det med finess så att det inte märks... behöver ju inte se ut som ett bombnedslag i lådan efteråt med små lappar som det står "Chrille was here" på...![]()
Chrille skrev:Jo så långt är jag med nu tror jag. Enda chansen att lyckas är alltså mitt i prick?
Det här är ingen lek för fegisar...
Hahahastavgren skrev:Precis. Köp ett medlemskort i viktväktarna istället så är du "home safe"![]()
oscar skrev:Det märks ju att Chrille inte har någon känsla för det här med tjejer. EM, gamla Fordar och folköl har helt enkelt tagit upp dyrbar utbildningstid inom det täcka könet.
....
Chrille skrev:Du, vardagen är enkel - Jag har en tjej från Värmland så igår gav jag henne en 740 och nu är hon min för evigt.
Precis som Stavgren och du hjälpt mig att komma fram till så är det här inte lätt och om du är bra på klädstorlekar så måste jag nog återigen fråga om du verkligen inte är frisör![]()
oscar skrev:....Dvs inga pinnar o inga skåp!!![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |