Snygga till hojen, hur?

oGGe

------
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
...
Nu har jag köpt "ny" hoj, :banana en ZX6R 95:a, så jag tänkte fixa till den litta men vet inte hur :va !
Har ni några förslag så säg! :Bugar

Bifogat

• Min-hoj.jpg
    Min-hoj.jpg
    134.6 KB · Visningar: 254
  • min-hoj2.jpg
    min-hoj2.jpg
    90.7 KB · Visningar: 129
oGGe skrev:
Nu har jag köpt "ny" hoj, :banana en ZX6R 95:a, så jag tänkte fixa till den litta men vet inte hur :va !
Har ni några förslag så säg! :Bugar
Byta blinkers.
Fixa bort nummerskyltshållaren.

lacka i nån cool färg??

Såndäringa har jag med. Fast den rätta GRÖNA färgen...

Planerade grejer är väl blinkare och bakdel, annars kan man ju putsa, lacka å fnula till det mesta...

Det enda jag kan se är att avgassystemet skulle behöva ny färg, det ser lite illa ut, samma sak med ljuddämparen, annars vet jag inte så mycket som går att göra, men miniblinkers är ju populärt. :)

Fin hoj annars!

Tack :Bugar
Jo blinkers har jag tänkt att fixa och även bakdel men vet inte riktigt hur den ska se ut? :va
Är det någon som vet om 98:ans bakdel går att trycka dit?
Hur lätt/svårt är det att lacka om?

oGGe skrev:
Tack :Bugar
Jo blinkers har jag tänkt att fixa och även bakdel men vet inte riktigt hur den ska se ut? :va
Är det någon som vet om 98:ans bakdel går att trycka dit?
Hur lätt/svårt är det att lacka om?
Snacka med Ravetrancer här på forumet om lack...

Gör så här!!!
1. skaffa dig lite sprängämne av lämpligt slag ifrån något lämpligt ställe(gissa var)
2. Placera det på lämpligt ställe, ex. under tanken
3. Tänd på stubinen och avlägsna dig snabbs/avlägsna dig och tryck på detornator knappen
4. :brinnerup
5.Ring ditt försäkringsbolag.....
-Vadå???? nä jag vet inte vad som hände, den kanske läckte bensin eller något! :va
6. Ta försäkringspengarna och köp en R6!!!!!!
Svårare än så e det inte att få en cool hoj!!!!

Var jag taskig nu?? :D
Okej om du nu inte vill spränga den så sätt på miniblinkers, undertail och ev. lacka om den!!

MR R6™ skrev:
Gör så här!!!
1. skaffa dig lite sprängämne av lämpligt slag ifrån något lämpligt ställe(gissa var)
3. Tänd på stubinen och avlägsna dig snabbs/avlägsna dig och tryck på detornator knappen
-Vadå???? nä jag vet inte vad som hände, den kanske läckte bensin eller något! :va

Okej om du nu inte vill spränga den så sätt på miniblinkers, undertail och ev. lacka om den!!

Själv tycker jag kawan är snyggare än r6an :tungan

Kawa ska det va!

MR R6™ skrev:
Gör så här!!!

NU va du för rolig :tomten
Men några bra förslag var där ju! :banana

Såhär gör du!...Lovar den e inte snygg orginal! Min var det inte en skada ingenting.... men den lackades om rev ner bettan o lackade om henne i garaget!... Gav du för den Miltal?

Bifogat

• mc copy.jpg
    mc copy.jpg
    88.6 KB · Visningar: 119
Har en zx6r -95! Köptes delvis modifierad! Behållaren till stötdämparn bak liggerunder sadeln istället för vid sidan! Den gigantiska bögläppen har tagits bort och blev ersatt med Miniskylt å miniblinkers! Micron kolfiber slip-on, s-racing kolfiber bakskärm! Helsvart kåpglas! Börjar bli stil på den nu! :banana

NiklasRR skrev:
Har en zx6r -95! Köptes delvis modifierad! Behållaren till stötdämparn bak liggerunder sadeln istället för vid sidan! Den gigantiska bögläppen har tagits bort och blev ersatt med Miniskylt å miniblinkers! Micron kolfiber slip-on, s-racing kolfiber bakskärm! Helsvart kåpglas! Börjar bli stil på den nu! :banana

Bilder?

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!