WestW
.
01-02 verkar också passa. Var hittar man en modell som ser bättre ut är dom gigantiska Musse pigg öronen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
G.S.G.G. skrev:upp upp jag vill oxå veta...
majtii skrev:Snyggast utan.
På med ett par schyssta block-off plates bara.
Jag provade i början på förra säsongen att köra utan speglar men tyckte det sög eftersom när man kollar bakåt missar det som händer framåt.Mattiaz skrev:Det fungerar.... jag körde hela förra säsongen utan backspeglar. På något sätt blir man MER uppmärksam, jag tycker bara man får en massa fula ovanor att titta i backspeglarna hela tiden annars.
Vill man inte köra utan finns ju annars snygga styrändesspeglar.
sandstream skrev:Jag provade i början på förra säsongen att köra utan speglar men tyckte det sög eftersom när man kollar bakåt missar det som händer framåt.
Kommer det en ambulans eller liknande vill jag gärna kunna göra det enkelt för dem att köra om.
Speglar längst ut på styret går bort eftersom de garnterat blir skrot när man klotar, känns som att ett par kortare på rätt plats har större chans att överleva.
Mattiaz skrev:Jo, jag märkte att det gick ännu sämre att åka "lagligt" utan speglar... åker man i 90 på 90väg med speglar så får man ju stå ut med alla jävla puckon i bilar som ska spela allan o snedda in framför en, ligga en meter bakom osv. När man kör olagligt eller hur man nu ska säga så märker man ju aldrig av dessa. Men utan speglar så blir man ju tvungen att köra på detta sättet, och då behöver man inte heller bry sig om ambulanser för de kommer aldrig ikapp. Fan de vart ju en ond cirkel av det hela![]()
Ett par styrändesspeglar är väl ändå en liten kostnad i sammanhanget om man klotar. Fast du har iofs krashkåpor, då förstår jag ditt resonemangJag ser faktist mycket sämre bakåt i speglarna på duccen än vad jag gjorde på R1an, det är nog inte meningen att det ska sitta backspeglar på ducati helt enkelt
![]()
På vad?Pejo skrev:Bling-bling-varning...
:corn
sandstream skrev:På vad?
sandstream skrev:Jag provade i början på förra säsongen att köra utan speglar
Jag fick speglarna i en påse när jag köpte hojen och åkte kanske 100-200 mil utan (en första repa på 55 mil när jag körde hem hojen) innan jag tyckte att det fick räcka.Pejo skrev:...form före fumktion ?
sandstream skrev:Att jag vill ha kortare speglar beror på att jag tror att de klarar sig bättre vid en klotning.
Om jag måste vika kroppen lite i sidled för att se med de kortare är det något kan jag leva med![]()
sandstream skrev:Jag fick speglarna i en påse när jag köpte hojen och åkte kanske 100-200 mil utan (en första repa på 55 mil när jag körde hem hojen) innan jag tyckte att det fick räcka.
Funktion går alltid först för min del men ett snyggt utseende skadar inte.
Att jag vill ha kortare speglar beror på att jag tror att de klarar sig bättre vid en klotning.
Om jag måste vika kroppen lite i sidled för att se med de kortare är det något kan jag leva med![]()
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |