Snygga singeltjejer på sporthoj???????

Status
Ej öppen för fler svar.
The-PatriX skrev:
Tsss, menade ju i verkliga livet :p

Vart i Sthlm uppehåller du dig då? ;)

Hahaha... I vår kungliga hufvudstad. (Det räcker... :tungan ) :tummenupp Nu ska ni få klura vidare på kvinnors psykiska hälsa medans jag lämnar den här diskussionen för att utföra mina kvinnliga plikter såsom städning och matlagning. :3freak

RAVESMURF skrev:
då får du fråga Mad Honda om hon e singel....hon är den enda jag sett köra som om hojen vore stulen.

tufft, låter som nåt för mig.. fan va ballt det vore med en brud med lite do-or-die-trying attityd istället för alla trista hangarounds och moralkakor.. har slängt mina pasagerar pinnar, vägrar skjutsa runt nåt våp nästa sommar! :yoparty

Gräddnos skrev:
Hahaha... I vår kungliga hufvudstad. (Det räcker... :tungan ) :tummenupp Nu ska ni få klura vidare på kvinnors psykiska hälsa medans jag lämnar den här diskussionen för att utföra mina kvinnliga plikter såsom städning och matlagning. :3freak

HA där ser du, du kan inte heller ta en komplimang, ingen tjej kan det.
Du visar det genom din feghet mot att ses!

Tssss :rolleyes:

sven666 skrev:
tufft, låter som nåt för mig.. fan va ballt det vore med en brud med lite do-or-die-trying attityd istället för alla trista hangarounds och moralkakor.. har slängt mina pasagerar pinnar, vägrar skjutsa runt nåt våp nästa sommar! :yoparty

Bra där...då kan jag köra ifrån dig nästa sommar....!!! :tungan

Även om jag inte är singel...!!! :brinnerup

:3freak jag insåg att jag:
A var först att lägga in en bild och B är vad en av tre som finns på hella tråden.
:lol men en del läsning är rätt underhållande.....

Jag lider då inte av dåligt självförtroende för då hade jag aldrig lagt ut bilden :) söta tjejer får också vara med :lol

Skärpning nu tjejer ( ja i alla fall alla singlar) :)

Kakan skrev:
:hoppa jag vet jag vet jag vet jag vet
SNÄLLLLLLLLLAAAAAA gräddnos får jag skvallra :confused:
:lol

Ljug och säg att hon e ful, för vi vill inte ha henne upptejpad på en lyktstolpe naken!!!!!!!!Det är ju kallt ute nu!

Milla skrev:
Ljug och säg att hon e ful, för vi vill inte ha henne upptejpad på en lyktstolpe naken!!!!!!!!Det är ju kallt ute nu!

ääää hon har päls ju visste du inte det???? :lol

Milla skrev:
Nu är du elak tycker jag! ;) Silvertejp gör ju ännu ondare att dra bort om man har päls ju!!!!! :kocko

:rofl

:angel inte elak...Maja gräddnos har väll päls??? :lol

Milla skrev:

:mad:

MEN HA, nu avslöjande du att hon var snygg!
Tror nog att det är lättare att tejpa upp dig i en lyktstolpe än Gräddnos, gissa varför ;).
Hennes namn är gulligt (jupp jag sa precis gulligt)

The-PatriX skrev:
:mad:

MEN HA, nu avslöjande du att hon var snygg!
Tror nog att det är lättare att tejpa upp dig i en lyktstolpe än Gräddnos, gissa varför ;).
Hennes namn är gulligt (jupp jag sa precis gulligt)

:7peta :7peta Millan är söt hon me :)

Så så sluta snacka skit nu. Gillar er alla, komsi komsi alla :tuttar

;)

Jag är både söt, go o snäll!! :) Dessutom har jag egen hoj o kör (nästan) som om den vore stulen!!! :tuttar

Bifogat

• spray.jpg
    spray.jpg
    7.4 KB · Visningar: 328
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back