Bikerbitch
Stolt mamma
Twosaint skrev:studerat noga ?
Som fasiken. Skulle inte du också ha gjort det om du duschade med 5-6 stycken 19åringar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Twosaint skrev:studerat noga ?
Bikerbitch skrev:Som fasiken. Skulle inte du också ha gjort det om du duschade med 5-6 stycken 19åringar?
Twosaint skrev:hmm jo...men jag har kommit underfund med att det är mer pinsammt för killar att duscha tillsammans med tjejer än vad det är för tjejerna...
Bikerbitch skrev:Håriga betyder inte att det är mörka hårstrån som pojkarna har.
Men vid min senaste inspektion i gymnasieduscharna efter gympan kunde jag konsatera att tjejor har hår på samma ställen på kroppen som killar.
Men på tjejerna är det svårt att se någe rövhår eftersom dom ständiga knipövningarna gör att håret viker sig inåt.
Twosaint skrev:hmm jo...men jag har kommit underfund med att det är mer pinsammt för killar att duscha tillsammans med tjejer än vad det är för tjejerna...
Kakan skrev:japp jobbigt å vara kille ibland eller?
RSV_R skrev:Dom undrar nog lika mycket när du går och särar skinkor, som när snasen reser sig på oss...![]()
Kakan skrev:japp jobbigt å vara kille ibland eller?
Kakan skrev:![]()
då vet jag vad jag ska kolla efter på gymet i morgon haha udra om tjejerna kommer å fundera när jag går runt och kollar på nära håll
Jag är närsynt ju
![]()
Twosaint skrev:skojar du hade en brud som gjorde lumpen samtidigt som oss, legat ute i fält en vecka eller två och sen skulle man duscha. Går liksom inte att förklara för efter en vecka i fält med bara killar och sen struttar hon in i duschen...
Cathy skrev:Hmm.... Förmodligen inte mer än du skulle undra om någon kollade dej!!![]()
![]()
Chaser skrev:Kom igen nu tjejer...
Upp med lite fler bilder...
Cathy... Du med...
titta på du det verkar alla andra göra också och sen kan du få fler tjejer att lägga upp bilder så jag slipper vara så ensam härTriggerhappy skrev:Hmmm....får gängade män kika här också ?![]()
Bikerbitch skrev:Natti. Klockan tjuter 05.00 imorrn. Pigg och utvilad. Fräsch och rosenkindad. Redo för en ny dag. My ass..
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |