Snygga singeltjejer på sporthoj???????

Status
Ej öppen för fler svar.
Bikerbitch skrev:
Som fasiken. Skulle inte du också ha gjort det om du duschade med 5-6 stycken 19åringar?

hmm jo...men jag har kommit underfund med att det är mer pinsammt för killar att duscha tillsammans med tjejer än vad det är för tjejerna...

Twosaint skrev:
hmm jo...men jag har kommit underfund med att det är mer pinsammt för killar att duscha tillsammans med tjejer än vad det är för tjejerna...

Ja. på er syns det ju när ni blir lite till er i gasen. det märks inte på oss lika mycket. :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Håriga betyder inte att det är mörka hårstrån som pojkarna har.
Men vid min senaste inspektion i gymnasieduscharna efter gympan kunde jag konsatera att tjejor har hår på samma ställen på kroppen som killar.
Men på tjejerna är det svårt att se någe rövhår eftersom dom ständiga knipövningarna gör att håret viker sig inåt.

:tummenupp :D då vet jag vad jag ska kolla efter på gymet i morgon haha udra om tjejerna kommer å fundera när jag går runt och kollar på nära håll :rolleyes: Jag är närsynt ju :lol

Twosaint skrev:

:tungan japp jobbigt å vara kille ibland eller?

RSV_R skrev:
Dom undrar nog lika mycket när du går och särar skinkor, som när snasen reser sig på oss... :rolleyes:

:lol hade nog inte tänkt sära på nå skinkor jag.....fast det kan vara kul bara för att se reaktionen :)

Kakan skrev:
:tungan japp jobbigt å vara kille ibland eller?

skojar du hade en brud som gjorde lumpen samtidigt som oss, legat ute i fält en vecka eller två och sen skulle man duscha. Går liksom inte att förklara för efter en vecka i fält med bara killar och sen struttar hon in i duschen...

Kakan skrev:
:tummenupp :D då vet jag vad jag ska kolla efter på gymet i morgon haha udra om tjejerna kommer å fundera när jag går runt och kollar på nära håll :rolleyes: Jag är närsynt ju :lol

Hmm.... Förmodligen inte mer än du skulle undra om någon kollade dej!! :tummenupp :arsele

Twosaint skrev:
skojar du hade en brud som gjorde lumpen samtidigt som oss, legat ute i fält en vecka eller två och sen skulle man duscha. Går liksom inte att förklara för efter en vecka i fält med bara killar och sen struttar hon in i duschen...

:7peta :lol Jag var med i FBU och har vare på ett gäng förläggningar där killar kom in i duschen när vi tjejer stod där :) Jisses vilka givakter man kunna få :rolleyes:

Twosaint skrev:

Du e typ,,, rätt liten där nere va? :näsblod

:rofl

edit: men vafan tjejer, visa bilder på er! nu nu nuuuuuuuu

Last edited:
hmm, på två sidor har tråden spårat in på rövskägg och lumparminnen.
kan bli intressant å se var detta slutar... :hihi

En tjej i min klass har hår både på rumpan och på ryggen och på bröstet. Hennes svarta hårstrån syns rätt bra mot huden.. Ja så kan det vara.

Edit, hon har hår överallt, inte så lite heller.

Chaser skrev:
Kom igen nu tjejer...
Upp med lite fler bilder...

Cathy... Du med...

Håller med :tungan ska vi killar upp med bilder så ni tjejer får nåt o titta på kan väl vi killar få bilder på er flickor :) ......

Triggerhappy skrev:
Hmmm....får gängade män kika här också ? :huvet
titta på du det verkar alla andra göra också och sen kan du få fler tjejer att lägga upp bilder så jag slipper vara så ensam här :lol :Bugar

Status
Ej öppen för fler svar.
Back