Snygga singeltjejer på sporthoj???????

Status
Ej öppen för fler svar.
Ullis skrev:
Tråden har spårat ur TOTALT! Hur vore det om ALLA tog bort allt "mellansnack" & använder GB,n till det, då kanske de blir nån jäkla ordning på torpet.

Jag ska vara duktig & radera mina, vissa skulle få det liiite jobbigare skulle jag tro.

bra sakt :tummenupp

Inskickat av Ullis
Tråden har spårat ur TOTALT! Hur vore det om ALLA tog bort allt "mellansnack" & använder GB,n till det, då kanske de blir nån jäkla ordning på torpet.

Jag ska vara duktig & radera mina, vissa skulle få det liiite jobbigare skulle jag tro.

Kakan skrev:

Bra kontrat :tummenupp

Ok syrran är såld till dig....ska bara ringa till henne och tala om att hon har en ny kille och att hon ska flytta. :tummenupp :hihi
KaliZ skrev:
:jisses Hälsa du söstra din att HÄR finns en snäll o trevlig smålänning som gärna skulle vilja lära känna henne. Har inte mkt till hoj att erbjuda... men jag kan nog komplettera det på andra sätt. :D

(Med blommor alltså...vad trodde ni?!? skäms på er! :fatta! )

...så till vilken address ska jag skicka blommor och lägga in en intresseanmälan? :va ...jag kan dansa också :rolleyes:

/KaliZ

KaliZ skrev:
Snygg singel o kör hoj :va GÅ INTE PÅ DET! Det är något skummt som är lurigt här. Visst hon är kanon söt! Så frågan är vilket av de andra två som inte stämmer. Antingen är hon inte singel...eller så kan hon inte köra hoj.

ALINE...Ge oss en bild på när du kör hoj...får vi se hur det ser ut! :D

/KaliZ

Edit: Tranås ligger inte så långt ifrån Värnamo... :banana

Bilder kan man ju fejka eller hur....?? Hur vore det om du får se det på riktigt i sommar istället?? :tuttar

Jag KAN köra hoj!! :squid

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back