Snygga singelkillar på sporthoj???????

Status
Ej öppen för fler svar.
här är jag svettig och singel efter en dag på hojen
tycker inte om lugna hemmakvällar, fräser hellre runt med enduron än nån jävla skogspromenad

Bifogat

• svettig.JPG
    svettig.JPG
    55.7 KB · Visningar: 128
Tsss, alla vet att jag är snyggast, sätter bara inte in något kort för att ge alla andra killar här en sportslig chans. Se på fan, är snäll idag =)

Och Bikerbitch ser lite ut som Britney Spears på sitt kort ;)

The-PatriX skrev:
Tsss, alla vet att jag är snyggast, sätter bara inte in något kort för att ge alla andra killar här en sportslig chans. Se på fan, är snäll idag =)

Och Bikerbitch ser lite ut som Britney Spears på sitt kort ;)

Haha, jaså du skrev det här också. Eftersom jag tycker Brittan ser ganska bra ut så får jag ta det som en komplimang då. en bugar o bockar!

Bikerbitch skrev:
Haha, jaså du skrev det här också. Eftersom jag tycker Brittan ser ganska bra ut så får jag ta det som en komplimang då. en bugar o bockar!

Jaha det var här jag skrev det, inte konstigt att jag inte kunde hitta det i den andra tråden :3freak

Skulle lagt upp ett foto om jag inte hade gjort grimascher på varenda jäkla kort....!!!

Stavning: ?

okej då jag vågar väl upp ett kort då!! Men hur gör man????
Edit: Lyckades. dvs halvtrött ska snart gå och lägga mig look ... :)

Bifogat

• SUC30012.JPG
    SUC30012.JPG
    83.7 KB · Visningar: 70
såhär ser jag ju oftast ut så... :hihi

Bifogat

• hjälm.jpg
    hjälm.jpg
    6.8 KB · Visningar: 79
Josafan skrev:
Njaa, du har ju hyffsad avatar, men det krävs nog fanimej en inlagd bild i tråden för att det skall bli godkänt... :)

nehe... ni få kika i profilen om ni vill se bilden! jag kan nämligen inte lägga in bilderna i mina inlägg av nån outgrundlig anledning :huvet Datan säger bara nej när jag försöker med det :va

Annars har ni en bild här:
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=11953

samma bild som i profilen iof men, man kanske skulle lägga en annan i profilen då. :va Jag får återkomma om detta :brinnerup

watson skrev:
Om jag skriver att jag tycker du är söt, så lär ju folk tro att du, jag, ebs, och Johan kör en riktig gangbang, med tanke på att ni i princip är möbler i mitt hem.... Glömde visst Tååååm och Bäms....
Btw Päääääj. Du har för lite piercingar för att ha ett läge.... :7peta

/FW

Jag då, får jag också vara med?? :banana Ormgrop utan mig, sånt får inte Emil hålla på med, då blir jag alldeles avundsjuk ju... :tuttar

Och varför är det så att jag missat denna tråd då. :)
MMmmm är man singel kan man börja med fönster shopning då....... så upp med bilder killar :)

Syss skrev:
Jag då, får jag också vara med?? :banana Ormgrop utan mig, sånt får inte Emil hålla på med, då blir jag alldeles avundsjuk ju... :tuttar

Det var ju just det.. Vi skulle försöka UNDVIKA orgropen... Därför skriver jag inte att Pääääääj är söt!

/FW

Tant Kakan har inte veta att man kunna det förut ju :tungan :lol
Aja lät kanske lite konstigt...men ja är trött och kom int på nå annat :3freak :hihi

Miss_Orchidee skrev:

Kakan skrev:
Tant Kakan har inte veta att man kunna det förut ju :tungan :lol
Aja lät kanske lite konstigt...men ja är trött och kom int på nå annat :3freak :hihi

Fönster shoppa är alltid tillåtet! :tummenupp

Iallfall om det hadlar om Mc killar, eller hojar :banana

Seså grabbarna upp med lite bilder nu så vi får kika på er.... :drool

Status
Ej öppen för fler svar.
Back