Långa farbron
Yster tokfrans
Lartes skrev:Mohahaha
Du vet att Fula farfar e TjÄr i Solid Snake, dom e ihop för dom har frågat chans på varandra.
Gå och få lite skäll av någon istället

Lartes.. ...Mr Amore him self
Bifogat
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du vet att Fula farfar e TjÄr i Solid Snake, dom e ihop för dom har frågat chans på varandra.

Men lilla gubben,nu blir jag nästan lite ledsen.Vi som brukar chatta på www.våga böga.com var o varannan kväll:Jag trodde du var seriös i dina närmanden.Långa farbron skrev:Hmmmm ......killkompis som i ballen ,eller som i jag gillar dig mer än kompis-grejen.
![]()
p.s snopp e gott d.sktmjacke skrev:Men lilla gubben,nu blir jag nästan lite ledsen.Vi som brukar chatta på www.våga böga.com var o varannan kväll:Jag trodde du var seriös i dina närmanden.p.s snopp e gott d.s
bli inte ledssen jag vill bara ta det lite lungt för vår skull när vi skall komma ut med våran kärlek ,världen är i bland ond 
Ich liebe der schlangemanLånga farbron skrev:Fölåtbli inte ledssen jag vill bara ta det lite lungt för vår skull när vi skall komma ut med våran kärlek ,världen är i bland ond
Tack för dom fina bilderna på dig och grabbarna *pjuZz*

Du e över,fabborn har ny kissemiss nu,pys.Solid snake skrev:Du snackar om mig hela tiden, du e TjÄr i mig, usch o fy!
Ta Fula farfar, han vill ju, o jag vet att du också vill.![]()
ktmjacke skrev:Du e över,fabborn har ny kissemiss nu,pys.![]()
(
)ktmjacke skrev:Du e över,fabborn har ny kissemiss nu,pys.![]()

Solid snake skrev:Ta du honom, jag vill inte ha honom, jag vill ha Lartes, han e mysig o mullig.(
)

Lartes skrev:Verkar som om vi e dumpade Sålid.
Skönt![]()
Vart e lartes mullig????Har du kännt på nåt intimare ställe än jag har då???Solid snake skrev:Ta du honom, jag vill inte ha honom, jag vill ha Lartes, han e mysig o mullig.(
)

ktmjacke skrev:Vart e lartes mullig????Har du kännt på nåt intimare ställe än jag har då???![]()

ktmjacke skrev:Va faaaaan!Man sög ju på tummen när man va liten,så det kan väl inte va så stor skillnad att göra en polare glad![]()

ktmjacke skrev:Va faaaaan!Man sög ju på tummen när man va liten,så det kan väl inte va så stor skillnad att göra en polare glad![]()
Långa farbron skrev:Ja tar du Solids så är storleken ungefär den samma också![]()

*asg*klockrent långa farbrorn-solid snake 1-0Långa farbron skrev:Ja tar du Solids så är storleken ungefär den samma också![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |