Snygga framblinkers.

Kåpblinkers

är väl inte så pjåkiga heller.........
 

Bifogat

  • imgp2702.jpg
    imgp2702.jpg
    52.1 KB · Visningar: 1,213
Kåpblinkers

2
 

Bifogat

  • imgp2703.jpg
    imgp2703.jpg
    49.1 KB · Visningar: 1,179
Snyggt som fasen! :tummenupp

Vart har du köpt dom???

//Dxxx
 
Demon skrev:
Snyggt som fasen! :tummenupp

Vart har du köpt dom???

//Dxxx

MC Varuhuset, 325 Kr / paret, en liten modifikation fick jag göra. Om du ser ovanför F:et på YZF så ser du att blinkersen har en rak kant pågaveln, det fick jag fila till lite grann för att den skulle passa i hålet.

Sen fick jag göra ett litet stöd bakom blinkersen oxå på samma sida så den inte sjunker in i hålet när jag drar fast den. Men detta klarar vem som helst av.

Uffe S
 
Här kommer en till bild

3
 

Bifogat

  • imgp2704.jpg
    imgp2704.jpg
    46.5 KB · Visningar: 1,115
Jag gillar dom här rätt mycke.... ;)
Jag kommer att köpa dom när ekonomin tillåter :fakta
 
Last edited:
Affe_R1 skrev:
Jag gillar dom här rätt mycke.... ;)
Jag kommer att köpa dom när ekonomin tillåter :fakta

Xakt, dessa kostar 135 Euro, så när man har pengar över, då kan man köpa
 

Bifogat

  • 02display.jpg
    02display.jpg
    9.9 KB · Visningar: 955
R1 Uffe skrev:
MC Varuhuset, 325 Kr / paret, en liten modifikation fick jag göra. Om du ser ovanför F:et på YZF så ser du att blinkersen har en rak kant pågaveln, det fick jag fila till lite grann för att den skulle passa i hålet.

Sen fick jag göra ett litet stöd bakom blinkersen oxå på samma sida så den inte sjunker in i hålet när jag drar fast den. Men detta klarar vem som helst av.

Uffe S


Vet du om det är likadana som på lelles? Där kostar de visst 199:-.. måste ju vara paret..?
 
Last edited:
Garpe skrev:
Vet du om det är likadana som på lelles? Där kostar de visst 199:-.. måste ju vara paret..?

TYvärr vet jag eh hur LELLES Blinkers ser ut så jag kan ej uttala mig om det.
 
Re: Re: Snygga framblinkers.

buLLit skrev:
Så här ser Graphicartmotodesigns blinkers ut på min pärla!

Dom e helt klart dom snyggaste blinkarna till rettan. :fakta
Synd att dom e så förbaskat dyra.

Du vill inte byta dom mot ett par fina orginalblinkersar??
 
Löjl. Sähär ska en riktig blinkare se ut. :D
 

Bifogat

  • riktig blinkare.jpg
    riktig blinkare.jpg
    11.8 KB · Visningar: 575
Nej tack MrGooFy, jag vill inte byta! ;)
Jo dom är ju lite dyra.... men det är pärlan värd!


John Holms: Tar du bort "klubborna" minskar du luftmotståndet med 50%...... :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top