Snygga blinkers

Pierro0087

Medlem i MCE
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Järfälla
Hoj
Honda Hornet 600 -05
Jag har dåliga erfarenheter av biltemas blinkers glasen på blinkererna har ramlat loss flera gånger senaste gången hittade jag inte glaset :(
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Har haft dessa på både min spetta och nu på 12an.. funkar klockrent, tycker dom håller väldigt bra kvalitet, + dom är snygga och stilrena, inte för små och inte för stora, finns i olika sorter, hel svarta eller kolfiberlook, har för mig att dom finns i olika längder oxå på själva fästpinnen, och fram för allt billiga, gav 256kr för 4 st med frakt... så spejja lite på Ebay på Buy only så ska du nog se att du hittar nå vettigt...

Ebay länk med massor av sjyssta blinkers

Slänger upp nåra bilder på min hoj, så du får lite omfattning hur stora dom är...
Bild1
Bild2
Bild3


302013397_o.jpg
 
Last edited:

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Tycker tyvärr såna där blinkers suger då dom inte synes fram i från.. hade såna eller likande på Zx9an jag hade. jag vet inte hur många ggr man har svängt och folk nästan kört på 1 för att dom inte sett att man har blinkat...
 

Nirre

Ät den gula snön för det KAN vara öl!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
STHLM norrort
Hoj
Ducatis
Själv har jag köpt Rizomablinkers till min hypermotard (rizoma.com). Tycker dem är skitsnygga och väldigt egna. Det är en effektdiod som lyser starkare än många andra blinkers. Det frostade glaset runt om glöder när det blinkar vilket är väldigt säkert eftersom man även ser dem tydligt från sidan! Det ingick även motstånd och dem är e-märkta. Det ända som är minus är priset men kvaliten är grym:yoparty!
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
302013397_o.jpg


Dom var snygga och passade bra på din båge. Bra da la upp bild på blinkerserna när dom också väl är på plats, ger en MKT bättre bild av det hela :tummenupp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top