Snygg ny design på Sporthoj!

Detta är ChaosX på exitemes inloggning...

En fråga ang design, varför syns det inget på www.sporthoj.com?
Där står det bara: "ethanol.sporthoj.com is part of the sporthoj.com web servers farm." :confused:

håller med föregående talare, snyggt! :tummenupp

fast ser lite konstigt ut när det är samlt, men det e nog bara en vanesak:tungan

Last edited:
trelleborgaren skrev:
2328341
fast ser lite konstigt ut när det är samlt, men det e nog bara en vanesak:tungan

Ja, det smala stör mig lite. Jag har en skärm på 21" och använder nu bara hälften av den. Känns lite onödigt. Men det kanske går att ställa in personliga inställningar nånstans?

Annars bra jobbat!

Mark skrev:
2328370 Ja, det smala stör mig lite. Jag har en skärm på 21" och använder nu bara hälften av den. Känns lite onödigt. Men det kanske går att ställa in personliga inställningar nånstans?

Annars bra jobbat!
Om du sänker skärmupplösningen så blir det gråa mindre...:rolleyes:

exiteme skrev:
2328336 Detta är ChaosX på exitemes inloggning...

En fråga ang design, varför syns det inget på www.sporthoj.com?
Där står det bara: "ethanol.sporthoj.com is part of the sporthoj.com web servers farm." :confused:

Bra fråga, tog mig hela förmiddagen att hitta in hit igen och sen kände jag inte igen mig alls. Tycker allt ser konstigt eller kanske ovanligt ut.

Vad är poängen med att fylla halva skärmen (1024x768) med vilka användare som är online? Ingen. Flytta ner skiten till botten av sidan istället. Annars ser det bra ut.

Nåt fel på annons sidan dock. Går endast att se "första sidan".. Men annars ser sidan riktgt bra ut!!

/JN

Jag tycker det ser förjävligt ut, smileyfönstret buggar lite också. Mycket bättre förut.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg