Snygg modell!

Det var bara bullen på bikiniunderdelen som skämde bilden något :hihi

Ser i mina ögon ut som en ganska typisk modell.. Idealet är ju tydligen magrutor och pojkstjärt på kvinnor så det är bara silikontuttarna han saknar..
You go girl! :tummenupp

Boys who are girls, who like girls to be boys...
Eh, nej tack!
/F.

Inget fel med det, i reklamsyfte är det nog ganska bra, mycket skriverier och uppmärksamhet i media och övrigt.

Det är ju ditåt vi är på väg. När "modet" är att noppa ögonbrynen, raka bröstet och sola solarium.

Var är mansidealet på väg, undrar man när man ser androgyna idoler som Beckham och Ljungberg.

Var tog Sean Connery och Tom Selleck vägen?

De enda vettiga i detta resonemang verkar ju vara araberna som faktiskt säger att dom inte vill ha en massa gubbar i bikini. Dom verkar dock ha blivit lite tama, jag hade förväntat mig att dom skulle stena nån i protest! :yoparty

:zpy "karln" är ju inte riktig på en fläck. Var inne i samma affär som fjollan uppe i sthlm för nåt år sedan, han lät verkligen som en fjolla också när han pratade :dummer

Men även om det börjar fjollas åt helvete för mycket bland killar så tycker jag Engfors är rätt cool, han är bög, transa och stolt över det. Han ger fullständigt fan i vad folk tycker och tänker.

hehehe Ja, han/hon var ju mer vältränad än de övriga modeller som räknades upp... rätt effektiv marknadsföring om inte annat. men ja... :zpy

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...