Snygg hoj!

sitter o tittar=) diggar inte framskärmen, men gillar konceptet. äntligen så gör de något annorlunda.

Hittade en på hemsidan, va det denna? Tycker den ser ut som en gammal URAL eller något ryskt.

Bifogat

• OCC.JPG
    OCC.JPG
    38.3 KB · Visningar: 152
Jag ser alla avsnitt, jag gillar byggandet, men tema-byggandet blir rätt tråkigt.

Jag skulle vilja se dom bygga olika typiska stilar, west-coast/east-coast, japanchopper, rejschopper, och inte minst "Swedish style" som var stort därborta ett tag.

Att bygga sko-reklam-chopper, Fotbollslag-reklam-chopper, Stiftelse-reklam-chopper, osv in absurdum kompromissar för mycket med kreativitet och utseende, men det genererar säkert stålar...

Jag ser alla avsnitt, jag gillar byggandet, men tema-byggandet blir rätt tråkigt.

Jag skulle vilja se dom bygga olika typiska stilar, west-coast/east-coast, japanchopper, rejschopper, och inte minst "Swedish style" som var stort därborta ett tag.

Att bygga sko-reklam-chopper, Fotbollslag-reklam-chopper, Stiftelse-reklam-chopper, osv in absurdum kompromissar för mycket med kreativitet och utseende, men det genererar säkert stålar...

Håller med, men det hade varit trevligare att titta på om de inte envisats med att tillverka alla detaljer i grävmakinsskopetjockt material av tyngsta kvalitet.

Bara utseende och ingen funktion.
När dessutom inte ens utseendet blir acceptabelt så kan man undra vad det går ut på.
Tacka vet jag Mark Evans "A bike is born".

Vad är swedish style?:va

Ganska nära, men lägg till ett högre styre så är du rätt nära...

Slimmade, inget extra, cleant byggda...

Back