Snygg HD...

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Italiensk
Jag brukar inte gilla HD's men denna jag såg på Mallorca nyligen var faktiskt snygg/fräck:

Bifogat

• hd_1.JPG
    hd_1.JPG
    81.1 KB · Visningar: 711
ja, jag får nog ta å hålla med.. den tyckte inte jag va snygg. men smaken är ju som baken, delad! :)

Håller med föregående talare!

Billigt/sunkigt "fighter"-lyse a'la Acerbic :tummenner
Tyskröv :skrämd
Ferrari- märke på tanken :galen (eller ser jag fel)

Det enda jag tycker är snyggt är den svarta motorn och avgaset :tummenupp

Hiskeligt ful.

Och att försöka sig på ett F1-inspirerat sponsordekaltrim är väl att ta i när man har en motor med teknologi från tidigt 50-tal? :va

Men som någon förut sa, smaken är som baken, delad och brun i mitten... :tungan

Förutom F1-tramset, och framljuset då, så tycker jag att den var hur jävla cool som helst. Skulle jag någon gång få för mig att börja använda skinnpaj med fransar så vill jag ha något med liknande stuk.

/perris

säkert snyggare i verkligheten men ni som gillar den har inte sett snygga byggen :pannkyss

Smaken e som baken...mest skit
Skulle vilja kalla den snygg ful :tungan

pff... ser väl ut som ännu en i raden av byggen gjorda av den fete valrossen å hans lätt utvecklingsstörda pojkar i programmen från 'over there'...:rolleyes:
Det som möjligen skulle resa ett nackhår eller två, e väl om den bjuder på ett gött sound.

säkert snyggare i verkligheten men ni som gillar den har inte sett snygga byggen :pannkyss
Kan du inte slänga upp en bild på ett HD-bygge du gillar då? Inte alls drygt menat från min sida, utan jag blev bara uppriktigt nyfiken. Jag verkar ha missat nåt :-)

/perris

Kan du inte slänga upp en bild på ett HD-bygge du gillar då? Inte alls drygt menat från min sida, utan jag blev bara uppriktigt nyfiken. Jag verkar ha missat nåt :-)

/perris

här har du en:tummenupp

Bifogat

• sundance.jpg
    sundance.jpg
    35.5 KB · Visningar: 105
HD måste vara det sämsta jävla skit som tillverkats eftersom alla måste bygga om dom.

Inte för att vara den som är den men hur många är det inte som bygger om sporthojar? ;)

snygg kanske var fel ord då, men cool.
Precis som ozeo skriver, det går inte att jämföra en liten jpeg med verkligheten.
Kanske inte den där superfinishen överallt ( eller någonstans) men det gör inget.
Jag tycker iaf den var snygg/cool/fräck.

Du artar dig! Sportstermotor och sportsterram! :tummenupp ;)

/Jürgen

äh, det var väl inget:D kolla in min nya avatar istället;) min rd som jag reparerat och idag gick den äntligen igång, för första gången i min ägo (3 år lång. och nej, jag har inte jobbat särskilt aktivt på den:tungan ):D där snackar vi mumsig hoj:tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul