Snyft Snyft. Skyll dig själv din dumma j....!! (skinnställ är bra att ha)

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Först tänkte jag att han på hondan verkade ju ha lite koll iallafall...:gnissla

skit i om HAN kan köra wheelies eller inte!!!! Har ingen sopa på det här forumet nånsin varit nybörjare???

För övrigt såg det riktigt obekvämt ut det där, men är man dum i huvudet så är man

tjingeling

Sopa! Tyckte han var ascool när han låg där o visade såren. 5:e gången dessutom. Shit man förundras vilka nötter det finns.

En helt annan sak när folk som kan köra åker utan skydd. Det är ju som med taxichaufförer - De är så bra att de slipper använda bälte:rolleyes:

synd att han inte dog, för nu kommer han förmodligen pöka till sig ett gäng dumma ungar å vi blir inte va med puckona på ett bra tag fram över, verkligen 2steg bakåt för mänskligheten.

synd att han inte dog, för nu kommer han förmodligen pöka till sig ett gäng dumma ungar å vi blir inte va med puckona på ett bra tag fram över, verkligen 2steg bakåt för mänskligheten.

Du har helt rätt!

Idiotrepubliken/Idiocracy

http://www.imdb.com/title/tt0387808/
http://www.cine.se/filmsida.php?film=idiotrepubliken

Tycker redan samhället har blivit mer puckat. T.o.m. Aktuellt o Rapport har börjat med skoj-nyheter (glömt vad det kallas). Väntar bara på att det kommer Bigbrothergymnasium, kanske L Rosing som rektor:huvet

Allt eller inget, svart eller vitt, dum-i-huvet eller normal, nyanserna haglar på sporthoj.com....

Nåja, han lär väl ångra sitt misstag får man tro, stackarn. Vad gör man inte för att bli synad och sedd. I Sverige ses det i de flesta sammanhang inte som något fånigt att använda skydd vid MC-åkning, oftast tvärt om, något som jag är oerhört tacksam för, annars skulle vi nog ha betydligt fler fullvuxna karlar med köttiga skapsår som låg på våra akuter med tårarna rullande genom skäggstubbskinderna. Jag skulle gissa att hoppiskuttchauffören i filmen sågs som oerhört tuff i sin värld när han brände förbi enbart iförd shorts och ett fånigt flin.

Stackars tokar!
/perris

Jag är nybörjare på att slanga men jag håller mig på powerwheelies på ettan än så länge och SJÄLVKLART har jag skinnställ på mig! När jag åker 6km till plugget har jag alltid skinnställ på mig, de tar ju för fan 2-3 min att få på sig allt så varför riskera?

Nu när jag tänker på det gjorde jag nästan en exakt likadan vurpa som han på filmen. Iofs skulle jag inte bromsa vanligt utan meningen var att jag skulle göra en rullande stoppie (så blev det inte)

åkte omkull i 70 blås och klarade mig utan en enda skråma på kroppen. Kör fortfarande med samma ställ och hjälm (fick inte en skråma), visst är stället lite nött på vänster sidan men det syns inte så mycket med helsvart ställ.

Äh vafan, tycker han att det är så jäkla nice att köra utan skydd så får han väl göra det, förstår inte varför folk orkar bry sig så jävla mycket. I mina ögon är det idiotiskt men i hans ögon kanske det inte är idiotiskt. Han riskerar sitt egna skinn, inte mitt. Det finns väldigt många som tycker att folk som wheelar är idioter, oavsett om dom har skyddsutrustning på sig eller inte, säkerligen så är många utav er som klagar på snubbens utstyrsel idioter i andras ögon.=)

Äh vafan, tycker han att det är så jäkla nice att köra utan skydd så får han väl göra det, förstår inte varför folk orkar bry sig så jävla mycket. I mina ögon är det idiotiskt men i hans ögon kanske det inte är idiotiskt. Han riskerar sitt egna skinn, inte mitt. Det finns väldigt många som tycker att folk som wheelar är idioter, oavsett om dom har skyddsutrustning på sig eller inte, säkerligen så är många utav er som klagar på snubbens utstyrsel idioter i andras ögon.=)

Det är populärt att kalla andra för idioter för att de inte har skydd, det verkar få folk att tro att de är bättre och smartare. Samma som med motorcyklister, de som inte kör tycker om att klaga och hävda att alla motorcyklister är idioter som kör för fort och riskerar andras liv. Vi tar en medveten risk - precis som rugbyspelare eller soldater - och folk verkar må bättre av att få klaga på annat folk som tar samma risk fast med mindre skydd. Låt dem klaga, det gör dem inte till bättre människor. Det är inte mitt skinn han riskerar i alla fall - så låt honom hållas.

Det är väl ingen som krashar vid en wheelie i klippet eller?

Han går omkull när han bromsar in, och med tanke på att hojen lägger sig på direkten, skulle jag gissa på att det ligger grus eller liknande där.

Ni andra här inne som tycker att han är en jävla klant reder alltså enkelt upp en framhjulsbromsning på grusigt underlag?

Hans skyddsutrustning var förresten en gnutta bristfällig, det håller jag med om..

Last edited:
Som vanligt ett jefla lipande..
Hjärt och kärlsjukdomar är den vanligaste dödsorsaken i Sverige, men inte f_n står ni utanför McDonalds och beklagar er!!

Om någon vill köra hoj i badbrallor så ska väl denna få göra så!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT