Snutt-spärr Brottby

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hur gick det för svarta blejden med skjuts som drog rakt igenom laserpeppringen mellan Gillinge och Brottby idag? :gnissla
Såg att det var 3-4 bilar som väntade någon km bort.

Snuttarna stog med sin buss på bron och anropade bergis sina snåla snut-kollegor längre fram.

Tur att vi kom från andra hållet. :)

jag bor uppe vid roslagsstoppet, gumman ringde mig på väg in till jobbet och sa att det var kontroll som stoppat en hoj. Måste vart bladen. Strax innan hon ringde hörde jag två hojjar som vred ur fullt på E18. Man får ju hoppas att föraren hann slå av innan dom sköt.... :huvet

Det var ju rätt ställe att begå detta brott.
BROTT-by....

jag bor uppe vid roslagsstoppet, gumman ringde mig på väg in till jobbet och sa att det var kontroll som stoppat en hoj. Måste vart bladen. Strax innan hon ringde hörde jag två hojjar som vred ur fullt på E18. Man får ju hoppas att föraren hann slå av innan dom sköt.... :huvet

e du någon man känner??:)

bor ca 7 km från stoppet!:tummenupp

Strax innan hon ringde hörde jag två hojjar som vred ur fullt på E18. Man får ju hoppas att föraren hann slå av innan dom sköt.... :huvet

:rodnar
Det var nog oss du hörde.
Vi kom från Roslagsstoppet, som i år har ny Espressomaskin förresten, och de sköt på norrgående trafik men vi lugnade oss litet ändå.
Så Blejden fastnade, jag misstänkte nog att det skulle bli så för jag mötte honom kanske 1km innan bron och han körde inte superfort men för fort alla gånger.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd