Snutjagis?

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Vem var det som bombade satan på fridhemsgatan ikväll (torsdag) runt 22.30? Snuten kom en bit efter... jag stod i garaget och hann inte se hojen.

Inte för att jag tror någon kommer erkänna här på SH... men ändå :D

Tur man inte har svart hojj, svart skinnställ och svart integral... :näsblod har ju knalloragen hjälm, crosskruka och ett gammalt blå/svart allvädersställ :D

....med din KTM640? :tungan :D ;)

Vaddå, bomba satan på fridhemsgatan? Går det? Och pricka mellan alla stora hål i asfalten? Hehe, måste ha varit en jävel på att köra....

VA:confused: Vad e det för fel på Min KTM?
Lovar att jag hänger en heldel sporthojar med min hoj, då inklusive polisen:arsele

Kan ju tillägga att snuten kom in med en bucklig nummerplåt häromdagen som tillhörde en av våra demohojar (Northbike). Nån hade helt sonika pillrat bort den, monterat på sin (frågan år om det var hans hoj eller om han "lånat" den på obestämd tid)
hoj och kört ifrån snuten och tappat plåten vid skönsmon.

Kan ju tillägga att snuten kom in med en bucklig nummerplåt häromdagen som tillhörde en av våra demohojar (Northbike). Nån hade helt sonika pillrat bort den, monterat på sin (frågan år om det var hans hoj eller om han "lånat" den på obestämd tid)
hoj och kört ifrån snuten och tappat plåten vid skönsmon.

Knåpat bort skylten medans han provkört den hos er? Ni hade inte märkt att det saknades en skylt?

Knåpat bort skylten medans han provkört den hos er? Ni hade inte märkt att det saknades en skylt?

Ingen aning hoppas inte han gjorde det medans han körde iaf för då var han vig :tummenupp
Nej vi ha ca 30 fordon som vi rullar in och ut varje dag, han eller hon kan ju ha varit och smugit runt här och pillrat loss skylten.

Dock så fattar jag inte varför man snor en skylt från en custom och sätter på en sporthoj :va men och andra sidan var hojen stulen så var nog inte föraren så begåvad heller.

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna