motardkungen
Slide in...
Det är ofta samma personer som förespråkar att man ska "dra snuten" som gråter de största krokodiltårarna när någon förolyckas.
Minns en olyckstråd för ett par år sedan där stämningen blev minst sagt hetsk, till och med hot uttalades, när någon råkade ta upp i tråden att "nu ser du hur det går".
Dom här som ska "dra snuten" har oftast bara hoj i ett par år (ofta en R1:a) och tappar sedan intresset när dom har visat upp sig för alla. Synd bara att dom förstör så mycket för alla andra under denna korta tid.
Minns en olyckstråd för ett par år sedan där stämningen blev minst sagt hetsk, till och med hot uttalades, när någon råkade ta upp i tråden att "nu ser du hur det går".
Dom här som ska "dra snuten" har oftast bara hoj i ett par år (ofta en R1:a) och tappar sedan intresset när dom har visat upp sig för alla. Synd bara att dom förstör så mycket för alla andra under denna korta tid.
