Headbanger
RockeR
Polarn ringde från Örebro nyss. Hade sett en hoj köra fort satan i utkanten av staden och därefter 3-4 polisbilar med gasen i botten efter. Nån som vet nåt?
Enligt honom svart hoj, svart förare. Ny GR film på G eller är det nån wannabeeeeee?
Ska ha ägt rum runt 15.30-15.45.
Enligt honom svart hoj, svart förare. Ny GR film på G eller är det nån wannabeeeeee?
Ska ha ägt rum runt 15.30-15.45.
Last edited:
hoppas ingen gjorde sig illa.

