Jag blev av med Lappen i går!! Faen! Jag har kört massor på slangen och då ofta up emon 200-ingen men i går tog Jag det lugnt på Nynäsv för att Jag skjutsade tjejen. Häpp! 40 för fort, det är ju bara 70 på denna 6-filiga aoutostrada.... var på gottlan i helgen och där vågar man inte hålla fartbegränsningarna (typ 90 på en filig grusväg..)....
de får gärna ta kortet, det var ju trots allt Jag som körde för fort men sen kostar det DESSUTOM 2.000 spänn!!!!
-jaha kostar det 2.000 att köra för fort?!! Här är två lakan, får Jag köra som ett svin nu?
Det detta sist nämda straff lett till är endast att Jag utan någon som hälst tvekan kommer att dra nästa gång. Bra gjort Länsstyrelsen..
de får gärna ta kortet, det var ju trots allt Jag som körde för fort men sen kostar det DESSUTOM 2.000 spänn!!!!
-jaha kostar det 2.000 att köra för fort?!! Här är två lakan, får Jag köra som ett svin nu?
Det detta sist nämda straff lett till är endast att Jag utan någon som hälst tvekan kommer att dra nästa gång. Bra gjort Länsstyrelsen..

( ..... man får ska mao bara räsa med folk som kör med dimmljus och har nätgrill.. haha