Snuten tog mig idag!

Gustav1 skrev:
Så sägeru baffö du har en gammal skithoj! :finger

Det går att köra över hastighetsbegränsningarna med den med. Men jag är väl dum i huvudet och omogen som tycker att man skall stanna istället för att dra iväg som en dåre när polisen skall stoppa en. Ni kanske inte bryr om er själva men tänk på att ni kan köra på andra.

Backblade skrev:
Det går att köra över hastighetsbegränsningarna med den med. Men jag är väl dum i huvudet och omogen som tycker att man skall stanna istället för att dra iväg som en dåre när polisen skall stoppa en. Ni kanske inte bryr om er själva men tänk på att ni kan köra på andra.

Äh, jag bara drygar mig.
Jag har ju också en gammal skithoj, för bövelen. :D

Nisse Järnet skrev:
Jag vill inte va en man så jag nekade till allt och ska försöka mygla mig ur hela skiten :banana Det regnade som fan ju, funkar laser då verkligen? :fyllisar

Ja laser funkar då. Och det är en jäkla massa skitsnack: om att om ditt öra är snett, det råder krig i Kina, du drack cola innan etc; så glömmer dom det. Tro mig. Det gör dom inte.

Du kommer få brev hem på posten som vi alla andra. :pannkyss

Backblade skrev:
Ja laser funkar då. Och det är en jäkla massa skitsnack: om att om ditt öra är snett, det råder krig i Kina, du drack cola innan etc; så glömmer dom det. Tro mig. Det gör dom inte.

Det tror jag inte heller =P Men man kan ju försöka! :tungan
Om man inte såg skyltarna då, för att det var mkt grenar i vägen?

Backblade skrev:

Men gå och lägg dig med ditt jobbiga moralsnack, vill du ha en klapp på huvet eller?

Backblade skrev:
Fegisar flyr, riktiga män stannar och tar sitt ansvar.
Vad är det manliga i att stanna?
Är en tjej/kvinna oxå manlig när hon stannar?

Tycker oxå att man ska stanna, men ser inte det manliga i det. Klart man ska lyda väktare men manligt? :va

Last edited:
Okej, mer kött på benen:

Jag körde en fet LT35 (med bakgavellyft, woo) i 39 km/h på 30-sträckan på Valhallavägen utanför skolan åt Gärdet till.
Jag satt och tänkte på bästa väg till adressen vi skulle till, så jag körde på känn.
Jag känner mig orättvist utpekad, eftersom jag faktiskt körde 30-nånting. :gnissla

Oh, well... Livet generellt suger fett just nu, det här är bara ett i raden av misslyckanden jag presterat på sistone. Självömkan, javisst.

Hur tar man sig ur en downward spiral? :3freak

Mattias skrev:
Idag åkte jag fast för fortkörning, men eftersom jag är så cool så erkände jag inte.

Vad händer nu?

Vad tror du cooling?
/T

-PLM- skrev:
Men gå och lägg dig med ditt jobbiga moralsnack, vill du ha en klapp på huvet eller?

Ja det var ju mycket moralsnack det där.
Ordförståelse kanske inte är din starka sida?
Han förklarade att dom förmodligen har hört alla patetiska bortförklaringar från fuckon som egentligen inte skull ha körkort, och inte går deras valser.
Sen förklarade han att det kommer ett brev från farbro blå där dom vill att han ska betala för sin förseelse.
Svårt?
Kan ta det igen på begäran.
/T

Mattias skrev:
Hur tar man sig ur en downward spiral? :3freak

När det går så uselt så är det egentligen bara att ge upp, varför kämpa liksom? Knyt en snara och be nån vänlig själ att fästa den i nåt som håller för din vikt :näsblod

Dee_cati skrev:
När det går så uselt så är det egentligen bara att ge upp, varför kämpa liksom? Knyt en snara och be nån vänlig själ att fästa den i nåt som håller för din vikt :näsblod

Okej.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...