Silwer
för******
vilken modell av BMW? finns ju nån tung jäkel med 130hk har jag för mig, men alltså en riktig klump.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Simpa skrev:Av alla hojar som polisen eventuellt skulle välja så är det väl inte speciellt sannolikt att de väljer en Triumph 955i eller?
Silwer skrev:955 är kubiken va?
Är 595 lika stor?, underlig beteckning isf, jag trodde det var en 600a![]()
Sweedo skrev:Jösses, det var kanske inte bästa hojen att jaga sporthojar med...
rougie skrev:Varför inte? Är 955i är bekväm, relativt snabb och har grymt vrid och plats för packväskor.![]()
triple skrev:Nej inte lika snabb, utan snabbare... verkar så när man kör iaf![]()
Lite förvirring har tror jag, nu får pappa förklara:
T595 Är den första daytona med som är något att ha (hette T3.. någonting innan) Den är på 955cc: T:et betyder triumph, 5:an är modellen och 95 är en kule siffra, som i detta fall är dem två första siffrorna i cc antalet…
Man bytte namn på denna hoj + lite uppdateringar och kallar den för T955, fortfarande lika mycket effekt typ 130hk
Sedan kom en ny hoj med det mesta utom ramen uppdaterad 2001 den heter också 955, bra va! (?) och då fick motorn 147 eller 149hk beroende på vem man frågar.
Detta gäller DAYTONAN, den är ensam om 149hk motorn. Sedan finns det många andra modeller som det också står 955 på, RS, ST, speed triple, några fler? Men dom har mindre effekt. först runt 118 eller något och sedan 130 f.o.m 2001 (egentligen ännu mer komplicerat men vi börjar så...)
Har polisen skaffat något har dom säkert en ST på 130hk, sport touring, konkurrent till VFR
Silwer skrev:nä på 2.8456950476723988933 sekunder
cRoC skrev:Är det den nya som gör 0-100 på 2.8sek?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |