Starstriker
Som man googlar får man svar
Varför kryllar Kungsholmen av snutar idag söndag? De står och trycker i varenda gränd kring Fridhemsplan och St Eriksplan.
Vad väntar de på?
Vad väntar de på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl rekläjm.....
Men, då kan dom ju göra illa sig, eller bli blöta å frussna!Fram med gummikulor och vattenkanoner.
Men, då kan dom ju göra illa sig, eller bli blöta å frussna!Det här är Sverige, då får man bara säga fy, på sin höjd lite argt!
Men, då kan dom ju göra illa sig, eller bli blöta å frussna!Det här är Sverige, då får man bara säga fy, på sin höjd lite argt!
Och inget jag skriver är speciellt ironiskt eller satiriskt hellerMja det är ju rätt många som åker på lite pisk och blir utkörda och dumpade i konstiga förorter.
Jävla fjällrävenpatrask. Och så blir ifrågasatt vad det är för människor jag stör på i sthlm!?
Igår var det Reclaim the streets. Även det en dum jävla vänsteridé. Tidigare år har den varit väldigt våldsam. Dock länge sedan.
Wiki: http://sv.wikipedia.org/wiki/Reclaim_the_Streets
Edit: Se även Reclaim the City: http://sv.wikipedia.org/wiki/Reclaim_the_City
Vaddå, har ni inga Reclaim The Street domonstrationer i Arboga? Du kanske kan skapa en egen underavdelning?
Jo, vi hade en sån demonstration för några år sedan men jag tror hon dog i stroke strax därefter.
Körde förbi och sa åt dem att fika någon annanstans, fick en massa fuck you i ryggen
BW
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden