Snutar inom SH

supernaut skrev:
<snip>
Ps
Snutnoja är en mental försvarsmekanism, som skyddar ditt körkort
Den nojan lönar sig nog betydligt bättre på vägen än här på SH. Dessutom har du ju garanterat en mycket bra vaksamhet av polisnoja, och snappar upp annan viktig information. :)

HEJ ALLA POLISER!!! Ni som kör MC är såååå välkomna att köra med oss i Malmö! Läs mer i RR-forumet! :tungan :D :tummenupp

Hej alla poliser och försäkringsbolag :)

Allt jag skriver på SH är bara lögner för jag vill verka vara en cool snubbe som kan hantera min hoj o så, därför ska ni ge fan i mig när jag kör, för jag kör ändå laglig fart o stuntar inte alls och så....:)

Ang inlägget på Bikt.se, så var det jag :)

Som sagt inget jag säger är sant då GSXR1100R har fått mig att bli mytoman eftersom jag blivit mobbad av honom och så gör han så bra filmer och det får mig att känna mig mindre värd :)

//R

Kay skrev:
HEJ ALLA POLISER!!! Ni som kör MC är såååå välkomna att köra med oss i Malmö! Läs mer i RR-forumet! :tungan :D :tummenupp
Kay... Säg till mig vilka körningar ni ska ha med dom på... Jag har redan blivit dömd en gång för att ha kul.

Last edited:
Ravetrancer skrev:
Hej alla poliser och försäkringsbolag :)

Allt jag skriver på SH är bara lögner för jag vill verka vara en cool snubbe som kan hantera min hoj o så, därför ska ni ge fan i mig när jag kör, för jag kör ändå laglig fart o stuntar inte alls och så....:)

Ang inlägget på Bikt.se, så var det jag :)

Som sagt inget jag säger är sant då GSXR1100R har fått mig att bli mytoman eftersom jag blivit mobbad av honom och så gör han så bra filmer och det får mig att känna mig mindre värd :)

//R
Jag finns endast i cyberspace

MANGAN skrev:
:hördu Är du skvatt galen pojk!!!!! som tror att det inte finns några trfikpoliser som visar sej i våra trakter .....DET FORMLIGEN KRYLLAR JU AV DOM!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :fakta :fakta

Kanske i Karlshamn, men det finns två kommuner som som "gud glömt"... :)
Men visst några finns det ju. Har du koll på deras reg.nr.?

Förövrigt så kör jag lagligt till 99,9%. Ibland händer det kanske att man drar på lite, men bara för stunden och när det är (så) fritt (som möjligt).

Jaha. FörrFörra sommaren så dök det upp en kille på en GSX-R 1000 utanför Donken på en av samåkningarna som jag var med på. En liten sådan iochförsig. Han var snäll nog att legitimera sig för mig, men berättade att han jobbade med knark och att han själv gillade att "vrida på rullen" som alla andra. Dock bad han mig att säga åt de som var med att hålla båda hjulen i backen under färden, för han ville inte bli satt i situationen att behöva göra ett ingripande.

Schysst var han iallafall. Bjöd på kaffet på fikastoppet.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon