Panos
Advrider
Jag använder Buff..
Tycker det är enklast och så är den skönare än snusnäsduk

Tycker det är enklast och så är den skönare än snusnäsduk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
semper skrev:2340399inget, men ska fan börja göra det, förrförra veckan fick jag in en geting i skinstället, och igår vart jag bränd/stucken av en geting/humla på halsen... gör så jävla ont!![]()
lorkan skrev:2340822Detta är OT men jag måste fråga.
När fan ska myten om att humlor "bränns" dö ut?
Till och med Wikipedia påstår att humlor bränns. (Okej, "till och med" var kanske att ta i, sajten suger, men ni fattar vad jag menar.)
HUMLOR HAR EN GADD, precis som getingar och bin.
http://www.snf.se/verksamhet/djur-natur/mernatur/humlespelet/sticks.htm
End of discussion.![]()
Jag har kört utan ett tag för värmens skull.. men träffats av diverse saker i halsen vilket är väldigt obehagligt.. dessutom fick jag upp massa damm i hjälmen när jag hamnade bakom stooor bil i vägarbetsområde.. det stack i ansiktet och ögonen.. så nu blir det buff på.sgtpepper skrev:2340775Jag tycker att det är jävligt lustigt att se hojförare som mitt i smäll-jävla-varma sommaren envisas med att ha en halsduk/buff, det är liksom som att detta föremål övergått från att vara av nyttokaraktär till att vara en accessoar som måste sitta där, för utseendets skull.
sgtpepper skrev:2340775Jag tycker att det är jävligt lustigt att se hojförare som mitt i smäll-jävla-varma sommaren envisas med att ha en halsduk/buff, det är liksom som att detta föremål övergått från att vara av nyttokaraktär till att vara en accessoar som måste sitta där, för utseendets skull.
Jag har buff eller en gammal försvarshalsduk som jag norpade från lumpen på mig när det är KALLT ute, när det är sommar och varmt så har jag ingetdera, för det är helt paj att åka med halsduk när det är 30 grader ute.
Du menar svenska flaggan.Argyle skrev:2340511har en buff som är Svenska flaggan
semper skrev:2340829att du orkar, vem fan bryr sig, hade jag skrivit "stucken av en humla" hade nån annan gnällt. Nu gnäller du istället, hade jag stavat fel på geting så hade en 3:e gnällt. Är det relevant till tråden?
sgtpepper skrev:2340775Jag tycker att det är jävligt lustigt att se hojförare som mitt i smäll-jävla-varma sommaren envisas med att ha en halsduk/buff, det är liksom som att detta föremål övergått från att vara av nyttokaraktär till att vara en accessoar som måste sitta där, för utseendets skull.
Jag har buff eller en gammal försvarshalsduk som jag norpade från lumpen på mig när det är KALLT ute, när det är sommar och varmt så har jag ingetdera, för det är helt paj att åka med halsduk när det är 30 grader ute.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |