Snusktråden!

OT:

får man en smäll på käften och inget sex på jättelänge om man köper en hushållsassistent åt tjejen i julklapp så hon kan baka åt mig?:rolleyes:

"jaog brukhar phullah maej"! haha ja fy fan svårt att ta någon från skåne seriöst i sängen!

men vänta var det inte typ du som bor någonstans där nere?:hihi

jooo, men som tur e så slipper ja höra sånt.....iom ja låter (förmodligen) så sjlv! :( hemskt!!

OT:

får man en smäll på käften och inget sex på jättelänge om man köper en hushållsassistent åt tjejen i julklapp så hon kan baka åt mig?:rolleyes:

du kan säga att du köpte den till henne så att DU kan baka till henne......:D :D fast d blir ju inte så men d behöver du ju inte säga....hahahah

Last edited:
jooo, men som tur e så slipper ja höra sånt.....iom ja låter (förmodligen) så sjlv! :( hemskt!!

äh jag ska inte vara så hård mot dig:pannkyss

Jag var tillsammans med en norrländsk brud som bodde en jävla bra bit upp.. vi pratar jäms med umeå, storuman hette stället!

Vårt sex var utan några ord och det är jag glad för:näsblod för norrländska är fan inte hett! då är fan skånska iaf gulligt! det är inte norrländska!

Nu kommer vissa "TRUE norrlängningar" vilja slåihjälmä'.. men i alla fall så är det ju kul med en story till en tråd som det är meningen att folk ska berätta storys, men som ingen gör det i:huvet

Last edited:
klökte lite i halsen när ja hörde hennes "djupa" toner.....hahaha....hon kan inte ha nån kräkreflex kvar......:D :D

Hehe, ja hon är nog sexigare när hon är håller käft :tummenupp Den där pipan är sönderfrätt till oigenkänlighet vid det här laget :näsblod

Jag var tillsammans med en norrländsk brud som bodde en jävla bra bit upp.. vi pratar jäms med umeå, storuman hette stället!

Vårt sex var utan några ord och det är jag glad för:näsblod för norrländska är fan inte hett!

Nu kommer vissa "TRUE norrlängningar" vilja slåihjälmä'.. men i alla fall så är det ju kul med en story till en tråd som det är meningen att folk ska berätta storys, men som ingen gör det i:huvet

ja visst är det hemskt när tjejer från skåne låter mer manliga än killarna från stockholm!!! :D :D :arsele

pls...dont kill me!

Det var tre kondomer som var på fest, en grön, en gul och en röd.
Vem hade roligast?

OT:

Svår fråga, det är nog bara du som vet om du får ligga sked med en packad fet tomte på soffan eller ligga dej igenom kalleanka och piff och puff med din dam :D

Vårt sex var utan några ord och det är jag glad för:näsblod för norrländska är fan inte hett!

vad pratar du för strunt!?:confused: norrländska är coolt ju!:D schwoop!:D

sen fattar jag inte varför folk klankar så mycket på skånska?...:va jag är nerflyttad, ursprungligen från uppsala... snackade därmed uppsalamål/tokholmska när jag var liten, och det låter fan så mycket värre än min "halvgrötiga" nuvarande skånska!:D

faan då jag misslyckades med åretsjulklapp!!
tänke julbaka en clone a willy till tjejen i julklapp.
men de vart storfiasko smeten han stelna. När jag skulle stoppa ner lillen i röret så var smeten stenhård redan ingen clone och penisfraktur:huvet

ja visst är det hemskt när tjejer från skåne låter mer manliga än killarna från stockholm!!! :D :D :arsele

pls...dont kill me!

då ska du höra en brud från öarna i göteborgsskärgård. vissa kan låta hemskt :jisses

killar från stockholm låter som en bunt bögar (inget ont menat):arsele

pls...dont kill me!

HA!! nej knappast ni låter bara dumma;) det är mer som sagt norrländska tjejer som låter som killar! jag la faktiskt till(antagligen efter du svarat på det) i mitt förra inlägg att skånska tjejer i alla fall låter gulliga!

jag menar:
- Mein sOun skau bli advokaut!
- jahau, mein ska bli dummare!
- Khan han bli det?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!! vilken köpte du? den i choklad eller den som lyser i mörker? :D :D :D hoppas du köpte den i choklad!!! :tummenupp

men de vart storfiasko smeten han stelna. När jag skulle stoppa ner lillen i röret så var smeten stenhård redan ingen clone och penisfraktur:huvet

då ska du höra en brud från öarna i göteborgsskärgård. vissa kan låta hemskt :jisses

killar från stockholm låter som en bunt bögar (inget ont menat):arsele

:D :D :D :D :rofl :hihi

erkänn, den var så liten att avtrycket inte märktes :D :D :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...