Snusktråden!

Ordet "wet willy" är när någon har slickat på fingret och sen stoppar det i örat på en, men en wet willy för mig kan också vara när någon slickar en i örat. Fy fan det är äckel snuskigt och inte skönt alls! :zpy

aha, jag förstår. och nej, jag vet:D jag bara syftade på ett gammalt sporthojscitat där någon hävde ur sig nåt just i stil med "tungan i örat och ett bra tag om brösten så har man halva inne":D

Efterfrågad, här va den! :tummenupp

I går fick jag en massa snusk på telefon, betydligt mer än vad jag har fått i den här tråden. Så min telefon är bättre än er. :wiggle

I går fick jag en massa snusk på telefon, betydligt mer än vad jag har fått i den här tråden. Så min telefon är bättre än er. :wiggle

stackars dig, e d det enda snusk du får eller? ska prata med cheyerna här på SH så lovar ja att vi ska vara lite mer snuskiga mot dig.....kan inte vara lätt.....:pannkyss

sen ska du veta att det är mycket roligare i verkligheten, men det kanske du får uppleva nån gång......när du blir byxmyndig, eller nåt......:D :pannkyss

stackars dig, e d det enda snusk du får eller? ska prata med cheyerna här på SH så lovar ja att vi ska vara lite mer snuskiga mot dig.....kan inte vara lätt.....:pannkyss

sen ska du veta att det är mycket roligare i verkligheten, men det kanske du får uppleva nån gång......när du blir byxmyndig, eller nåt......:D :pannkyss
Ja, prata med dom, det kan jag behöva.
Affischerna på väggarna börjar bli slitna efter tung o handavtryck. :D

Ja, prata med dom, det kan jag behöva.
Affischerna på väggarna börjar bli slitna efter tung o handavtryck. :D

okioki, ska försöka ge dig lite mer kärlek! :D så slipper du kleta på backstreetboys plakaten. ;)

Vad i hela helvete? :va :näsblod :D :D :D

Bifogat

• wtf.jpg
    wtf.jpg
    79.1 KB · Visningar: 172
Uttråkad!

jahapp......kraftigt uttråkad....kan nån liva upp stället tack!!

snuskigaste stället ni haft sex på, kanske?

annars vet ja nån som osar sex.....

eva_mendes_4.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma