Snusk- och spritresa: När på året åka till Aiya Napa?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
Jag och polarn tänkte åka ner och tumma på ett par dödssynder.
Vi vet dock inte när det är bäst att åka.

Vi vill att det ska vara mycket cheyer där då vi åker ner. Jag är knappast insatt, men jag kan tänka mig att mängden varierar kraftigt beroende när på året det är. Jag överhörde när någon snackade om att man ska åka på sådana resor i slutet av sommaren, då folk har hunnit jobba ihop pengar på sina sommarjobb.
Kan det stämma eller spelar det ens nån roll när man åker ner?

Och hur är förresten klimatet på Cypern under vintern?

Edit: För att göra det enklare för dig så kan jag tala om direkt att jag är född 1986. Nu slipper du gå in i min profil och kolla åldern ;)

Last edited:
Enkelt.
Åk nu, var borta 2 veckor.
Så hinner du gänga så många flickor du orkar innan de börjar skolan/högskola igen nu i höst.

Enkelt.
Åk nu, var borta 2 veckor.
Så hinner du gänga så många flickor du orkar innan de börjar skolan/högskola igen nu i höst.

Åka nu är inte ett alternativ tyvärr.
Polarn ska jobba ihop pengar och jag ska deffa.

En vecka gäller :tuttar

Slutet på juli sa dom på resebyrån när jag åkte dit med polarna för ett par år sen . Då var det tydligen som mest drag på turisterna. Och visst fan var det mycket folk , Dyrt som fan var det kommer jag ihåg iallafall.

Spriten och ölen är inte direkt billig där.

vart är bästa stället för sånna där resor annars? och hur långt måste man åka i början av november för att det ska va varmt och drag?

vart är bästa stället för sånna där resor annars? och hur långt måste man åka i början av november för att det ska va varmt och drag?

Skall det vara varmt nog för beach och sola i november så är det inte medelhavet som gäller, antingen asien eller röda havet (Israel/Egypten) skall man då åka till.

Var i Napa för 3 veckor sen, var helt ok utbud med babsen...prata med några grabbar som var där 2 veckor, veckan innan hade tydligen varit öken. Se till att åka innan gymnasier/högskolar drar igång annars kommer det enbart vara fula fulla britter fucking everywere! November, glöm cypern.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT