Snus i bangkok?

Bor man i Perth och befinner sig i Bankok har man inte rätt å snusa.
Dessutom har man inte rätt å visa en surmingubbe i profilen för att man inte har nån hoj.:arsele .Å nää,jag är inte avis:rolleyes: :pannkyss

Bor man i Perth och befinner sig i Bankok har man inte rätt å snusa.
Dessutom har man inte rätt å visa en surmingubbe i profilen för att man inte har nån hoj.:arsele .Å nää,jag är inte avis:rolleyes: :pannkyss

Haha.. Flyttade fran Aussie igar o ar en hedlig svensson igen om 3v dock :gnissla :)

Haha.. Flyttade fran Aussie igar o ar en hedlig svensson igen om 3v dock :gnissla :)
Förstår om du tänker på hemresan efter ett halvår men försök njuta av dom 3 v som är kvar.Det är mer än vad dom flesta svenskar någonsin kommer å få uppleva.
Ha det :tummenupp

Förstår om du tänker på hemresan efter ett halvår men försök njuta av dom 3 v som är kvar.Det är mer än vad dom flesta svenskar någonsin kommer å få uppleva.
Ha det :tummenupp

Tackade nej till ett 3ars sponsorship i australien och kan inte langta hem mer an sa har :-)
Thx

Kyran säljer snus. Sukhumvit soi 33. Ungefär 500 meter in på soi. (för taxiförare; ถนนสุขุมวิท ๓๓)

Jag är fan lite orolig nu. Drar till Manila/Filippinerna idag och blir kvar där ett tag.
Nu har jag packat ner en drös stockar Grovsnus, men vad säger tullen om detta? Flyger via Amsterdam på ditvägen..

Varför börja om?
Har du varit utan i ett halvår så finns väl ingen anledning att börja om?

Snusa ar och har alltid varit ett val for mig.. Sa jakla gott

Chirre: Jag tog me mej 3 stockar (750gr) till australien. Dom plocka upp dom i tullen o fraga va de va for nat, och de va lugnt

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka