Frösö Ante
Boost
Varför är den tunnhåriga äldre snubben i Beck gänget Dubbad för?? D är så jävla irritersamt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han är från tyskland, ja det är sant. Det är en "känd" tysk skådespelare som får vara med då tyskarna satsar pengar i Beck produktionerna (samproduktion).Dainese skrev:2485206Varför är den tunnhåriga äldre snubben i Beck gänget Dubbad för?? D är så jävla irritersamt![]()
http://www.imdb.com/name/nm0957193/Brännström skrev:2485265Vafasen nu hänger jag inte med,vem är det som är dubbad?![]()
Dainese skrev:2485206Varför är den tunnhåriga äldre snubben i Beck gänget Dubbad för?? D är så jävla irritersamt![]()
AndreasNo skrev:2485225är han dubbad eller inte?.. jag har aldrig fattat..
Lite inside information här. Beck - Storbudget smart regisör - bra film (dom nyaste) Wallander 6 filmer och budget för 4 svinig regisör som har lykats göra så dom varken får ha pikadoler eller polisbilar - Riktigt dåligaDee_cati skrev:2485554Då kommer min naturliga följdfråga: Varför kollar folk på Beck-filmerna? Jag har sett EN och det var en av de sämsta produktioner jag någonsin har sett i den genren. Nu finns det iofs bara en enda svensk film som skulle få mer än 2+ på en 10-skala och det är "Ondskan".
I förrgår kollade jag på "Frostbiten" och jag hoppas verkligen att det var tänkt som en komedi. Iofs så skrattade jag bara 2 ggr och resten av filmen borde man kunna kräva betalt av regissören för bortkastad tid.
Svensk film behöver inte mer pengar, de kan lika gärna lägga ner![]()
Dee_cati skrev:2485554Då kommer min naturliga följdfråga: Varför kollar folk på Beck-filmerna? Jag har sett EN och det var en av de sämsta produktioner jag någonsin har sett i den genren. Nu finns det iofs bara en enda svensk film som skulle få mer än 2+ på en 10-skala och det är "Ondskan".
I förrgår kollade jag på "Frostbiten" och jag hoppas verkligen att det var tänkt som en komedi. Iofs så skrattade jag bara 2 ggr och resten av filmen borde man kunna kräva betalt av regissören för bortkastad tid.
Svensk film behöver inte mer pengar, de kan lika gärna lägga ner![]()
Dainese skrev:2485206Varför är den tunnhåriga äldre snubben i Beck gänget Dubbad för?? D är så jävla irritersamt![]()
Av någon anledning så verkar svenska skådisar ha svårt för det där med inlevelse, ofta låter det de säger så jäkla fejkat.Zee skrev:2485833Håller med till 100%. Majoriteten av svenska film är pinsamt usel. Låt mig förtydliga: pinsamt usel!
Enligt mina gamla tüskakunskaper borde det heta "die Prussiluskan"?korvgubbe skrev:2485958---Prussiluskan i Pippi Långstrump var tysk hon med och även---
timm skrev:2486061
Är jag ensam här att tycka mycket av svensk kriminalfilm/serier är bra?
timm skrev:2486061Enligt mina gamla tüskakunskaper borde det heta "die Prussiluskan"?![]()
Är jag ensam här att tycka mycket av svensk kriminalfilm/serier är bra? Gillar Beck skarpt och tycker även att Wallander har ett underhållningsvärde trots att den känns lite "bantad".
Svenska serier som Zonen och Insider tycker jag är skitbra.
Amerikanskt dussin-bjäffs tycker jag däremot mindre och mindre om. Tycker det mesta känns som ytligt rädda-världen-och-spränga-allt-annat propaganda. Undantag finnes, men inte mycket inom action-/kriminalgenren.
Dee_cati skrev:2486082Igår blev det "Lake house" och den var riktigt bra.
Dee_cati skrev:2486082Du är garanterat inte ensam om att gilla dessa filmer, av någon konstig anledningDe säljer ju tydligen, annars skulle de inte göra dem.
Och Amerikansk dussin-bjäffs är riktigt dåligt det med, det håller jag med om.
Jag kollar på ca 5 filmer per vecka i snitt och ungefär en gång i månaden råkar man hitta något som man verkligen gillar. Igår blev det "Lake house" och den var riktigt bra.
Men väljer man att kolla på Beck-filmerna så kammar man noll i mitt fall![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |