Frappe
Helvetica X - Stunttroop
- Gick med
- 8 Oct 2007
- Ort
- Sthlm
- Hoj
- Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
Säkert varit uppe förut då "motorcykeln" har funnits ett tag men gubben i videon är ju bara så klockren i sitt snack om hojen
Se och njut
[YOUTUBE-ID]EAxLXOv_InI&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Edit: hittade en väldigt speciell kille som provkörde Dodge Tomahawk i fantasin
[YOUTUBE-ID]FXMSIDm34xo&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Se och njut
[YOUTUBE-ID]EAxLXOv_InI&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Edit: hittade en väldigt speciell kille som provkörde Dodge Tomahawk i fantasin
[YOUTUBE-ID]FXMSIDm34xo&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Last edited: