Snubbe på jobbet, behöver tips.

Vad är det för jävla Svensson attityd rakt igenom hela tråden, kör ni v70 eller? trodde det här var ett hojforum.

Väx lite balle å ta en diskussion mellan 4 ögon.

det tragiska i den här historien är att jag har en värre människa i klassen, den jäveln luktar svett så in i helvete och inte nog med det så har han mögelklumpar i håret, enda sättet att få bort dom är att borsta håret, men det är antagligen för jobbigt

det tragiska i den här historien är att jag har en värre människa i klassen, den jäveln luktar svett så in i helvete och inte nog med det så har han mögelklumpar i håret, enda sättet att få bort dom är att borsta håret, men det är antagligen för jobbigt
Då är man faktiskt smått utvecklingsstörd om man inte förstår att man luktar smörsyra och har mögel i håret.

:zpy

Knockout gas och en hårtrimmer...

han är från falköping, i skövde finns eller stenstorp finns det ingen som är så förbannat acklig

Jag skulle under ett samtal med honom, skämta till det. Garva lite o säg att "fan..idag luktar du inte gott alltså" med glimten i ögat. Då tar han det nog på bästa sätt tror jag.

"gå hem och tvätta dig du luktar som ett dött sjölejon."

Du sa det själv, lägg på ironi-leende så märker du om det klaffar i killens hjärna.

Jag har haft liknande arbetskompisar, inte kul. Finns en annan jobbig grej, snubbar som visar rövspringan i alla väder! Fy fan!
Hade dock en vacker dam på ett jobb för 3 årsen som körde korta tajta jeans och visaden mycket "nedre delen av ryggen-plus". Ingen som klagade på detta.
Tills ställets pervo kom och skulle vara lustig, satte foten i hennes springa och fick en sån jäävla utskällning att han kröp på golvet.
Efter det tänkte hon sig för när hon skulle ta bestick ut matsalslådorna längst ner...

Nej denna killes namn börjar på "R"
"Ronny" och alkis, det där borde man fattat långt innan ;)

Last edited:
Något har faktiskt hänt för dagen därpå luktade han inte något.
Nu verkar det vara från dag till dag, jävligt skumt iaf.

Jörgen Karlsson är som vanligt en väldigt vis man. :)
Jag hade själv gjort som han rekommenderar, ta upp det när det bara är ni två. Frågor om hygien är väldigt känsliga. Att använda humor är ga bra så länge du kan använda den på rätt sätt. Lycka till. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT