Snowmobike

Najde

I smoke (two stroke)
Gick med
23 Aug 2004
Hoj
Yamaha RD350
Rätt häftig liten leksak:
http://www.snowmobike.se/
Den verkar ju helt klart ha stora likheter med en mc, någon som provkört en?
Men är inte 25tusen lite för mycket? Inte för att jag har den blekaste om vad en snöskoter kostar ny/beg. men iaf?

jag tvivlar starkt på att man kan köra den där nånstans förutom där det är hård packad snö =/ 25 000 för den där :D hah .. det får du juh en fin skoter för ;)

BlueNinJa skrev:
jag tvivlar starkt på att man kan köra den där nånstans förutom där det är hård packad snö =/ 25 000 för den där :D hah .. det får du juh en fin skoter för ;)

Den är värdelös att köra på hårdpackad snö, en polare köpte en när det råkade vara lite snö ute.. Den var riktigt kul att köra i lössnö och toksvår att köra på typ gångvägar o liknade. Det enda man saknade ibland var lite hastighet, hans gjorde ca 35 km/h då den var omdrevad för styrka istället för toppfart, gick lika bra med två st fullvuxna killar som med en. På slutet innan snön försvann lärde sig polaren att köra den riktigt bra, hoppade ordentligt me den osv. Jag skulle personligen aldrig betala 25 000 för den, men skulle inte tacka nej om jag fick en, för man kan ha riktigt kul med den tex på det lokala elljusspåret.. :yoparty

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...