Snodd?

Det är väl bara till att kolla upp reg nummret?

tycker snarare att den ligger rätt i pris och att de andra är öververderade/överskattade. Fina hojar men med tanke på att man får en 250 för mindre pengar så... en kompis till mig här i stan köpte nyligen sin RGV 250 för 12k. Det tycker jag är bra deal.

vikto000 skrev:
mmm jag fick svar på alla fråger som jag skickade till honom utom regg nummret...
han kanske inte vill ge ut det?. Finns flera anledningar till att vara återhållsam med sitt registreringsnummer. Inte alltid de hjälper tyvär.

Tja åk och kolla på den, han kanske har bråttom att få bort den.
Det står ju att han har en större hoj på gång och det är ju inte den bästa tiden på året att sälja en båge.

Finns telefon oxå

vikto000 skrev:
mmm jag fick svar på alla fråger som jag skickade till honom utom regg nummret...

Finn ju telefon oxå :rolleyes:
Använd dig av telefon numret som finns annonsen,kanske lite lättare att få svar på dina frågor istället för att spekulera en massa.

vikto000 skrev:
Kan detta verkligen vara möjligt http://www.blocket.se/view/5974448.htm?caller=gll_s&l=0&c=1&city=0 alla andra kostar runt 20 så kommer han med 13.500kr och det är inge fel på motorn och var bara nåra små repor...??
Ska man slå till och köpa den lr ska man skita i det och vara på den säkra sidan?

Åk och köp om du är intresserad, får du regbevis med hans (eller troligen farsans :D ) namn på så är den ju helt ok, svårare än så är det inte.

imaster skrev:
Åk och köp om du är intresserad, får du regbevis med hans (eller troligen farsans :D ) namn på så är den ju helt ok, svårare än så är det inte.

okok ska ringa honom imorgon då ... =D är det svårt att hitta kåpor till RG 125F 92or?

vikto000 skrev:
okok ska ringa honom imorgon då ... =D är det svårt att hitta kåpor till RG 125F 92or?

om du vill ha den så kan du inte vara sådär seg. Den är borta dom närmsta dagarna.

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back