Snickeriet, teaser!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Hoho, någon som sett dokumentären snickeriet som gick på SVT för en herrans massa år sedan?
Den handlade iaf. om ett snickeri, där man får följa de anställda, personer med förståndshandikapp, i deras jobb på snickeriet.
Här är iaf. en teaser, ett klipp med killen som "har haft 22 tjejer i sitt liv"!

http://www.ydrelan.com/zjz/22tjejer.mpg

Helskön profil! :tummenupp

Det må vara tabu att skratta åt sådant, men kul, det är det...
Håller på att tanka hem hela dokumentären nu, skall visst vara väldigt sevärd. :banana

edit. Va?! :hihi

hehe har den dokumentären på datorn, jag o en kompis har gjort varsin trailerversion av filmen!
När vi va på gran canaria i vintras trycket vi upp varsin t-shirt med varsit citat från filmen! :D
Lite elakt men kul

Åttiettan skrev:
hehe har den dokumentären på datorn, jag o en kompis har gjort varsin trailerversion av filmen!
När vi va på gran canaria i vintras trycket vi upp varsin t-shirt med varsit citat från filmen! :D
Lite elakt men kul

HA Ha så smart då!

Jag har varit baaagare har jag varit o moopeed bud har jag varit och så har jag varit lite sjuk oxå men det vill ja inte prata om! :hihi

(Så länge sen jag såg det nu så jag vet inte om ja citera Uffe den tuffe helt korrekt men ungefär) :banana

WestW skrev:
"Har du varit och druckigt bärs, din djävla bäver"

Har den bilden på väggen bakom mig. Roligaste bild som finns

Filmen finns med teaser på sporthojshubben!

Så ännu en anledning att vara inne på hubben! :yoparty

Sverige! Sverige! Sverige!

Fritt ur minnet: "Vi gjorde en tabbe, vi gick mot röd gubbe. Det får man inte, man kan bli påkörd så det smäller om det"

Han var ganska rolig, va?! :hihi Han flummar lite väl för att man ska få ett sammanhang i vad han menar, va!.

VA.. :hihi

jag hade en lärare som va ungefär sådär.. skitirriterand å lyssna på honom,.

HönaPower skrev:
Nej, det har jag inte, men jag antar att syftet med filmen var att göra sig lustig över mindrebegåvade?

Okej, men "filmen" är ju egntligen inte en film, utan en dokumentär.

Visst filmen är rolig, och man skrattar ut dem, men jag tycker inte att man i den här "filmen" gör på ett sätt som är nedlåtande, utan mera "med" personerna.

Har själv mycket erfarenhet av förståndshandikappade eftersom min far varit lärare för sånna, samt att han dessutom är God man för en förståndshandikappad tjej!

Jag rekomenderar alla som inte sett "Snickeriet" att se den, den är rolig och nyttig att se!

//Niklas

Ingen som kan skicka den på msn lite snabbt ? ska iväg på fest och skulle haft den med mig...hittar bara långsamma på DC

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt