Snedvriden ideologi

Status
Ej öppen för fler svar.

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
http://sydsvenskan.se/sverige/article161867.ece

Vad är det för värld vi lever i?
Vaffan, ska flikkstackarna tvingas bli bortgifta?
Jag skulle aldrig, ALDRIG utsätta mina egna barn för detta.
Kan inte begripa hur man kan ha en så sned människosyn så att man försöker tvinga folk till giftemål.
Blir lika förbannad varje gång jag hör/läser om det.

Men det har sagt så många gånger förr:
This is a man's world....

:fatta! :fatta! :fatta!

Markus skrev:
2197044 Må hända, men problemet sitter inte i manligheten.

Jasså?! Vari sitter den då? Är det inte män som förvanskar religösa budskap, sitter i "domstolar" och byråd och formar de "regler" som skall gälla?

Är det inte alltid män som har reglerat kvinnors rättigheter och sexuallitet? Var det de kvinnliga prästerna som var problemet under Inkvisitionen? Är det kvinnor som sitter i Vatikanen och förbjuder aborter och preventivmedel? Är det kvinnor som sitter i sharia-domstolarna och beslutar att otrogna kvinnor skall stenas?
Är det kvinnorna som bestämt att männen får klä sig som de vill medan de själva måste kyla sina kroppar?

korvgubbe skrev:
2197063 Jasså?! Vari sitter den då?

Läs artikeln, där har du till och med lite definitioner.

korvgubbe skrev:
Är det kvinnorna som bestämt att männen får klä sig som de vill medan de själva måste kyla sina kroppar?

Jag tycker även män borde ha rätten att kyla sina kroppar.

korvgubbe skrev:
2197082 Ja, du borde fan tvingas bära Burka hela sommaren... Tjockis!

I Sverige äter vi glass och dricker läsk för att kyla våra kroppar. Må så vara att en och annan muskulös atlet som jag får 200-300 gram för mycket underhudsfett, det är priset jag betalar för att slippa klä mig som en beduin.

Korvgubbe o Markus... Kan ni inte ta ert kärleksbabbel via pm. Jag tror ingen på sporthoj vill läsa era återkommande kärleksinlägg... eller så vill dom det och då får jag sporthoj-maffian på mig!

HanneZ skrev:
2197110 Korvgubbe o Markus... Kan ni inte ta ert kärleksbabbel via pm. Jag tror ingen på sporthoj vill läsa era återkommande kärleksinlägg... eller så vill dom det och då får jag sporthoj-maffian på mig!

Folk kanske är lika intresserade, i värsta fall, som de var av att se dig på en brygga i ett fruktislinne - och hur mycket brydde du dig om det?

Markus skrev:
2197116 Folk kanske är lika intresserade, i värsta fall, som de var av att se dig på en brygga i ett fruktislinne - och hur mycket brydde du dig om det?
Haha, den bilden postades aldrig i någon tråd hörrö du.

HanneZ skrev:
2197148 Haha, den bilden postades aldrig i någon tråd hörrö du.

Uppsåtet var att provocera, det är alldeles uppenbart. Exakt hur bilden publicerades är inte viktigt, det blir nästan ännu äckligare när man tänker på att du hade den i *Lilla HanneZ krypin*. :zpy

Ok glöm det jag skrev, det va bättre när ni käbblade än nu när ni håller sams. Ni blir lixzom ännu gölligare nu :zpy

HanneZ skrev:
2197169 Ok glöm det jag skrev, det va bättre när ni käbblade än nu när ni håller sams. Ni blir lixzom ännu gölligare nu :zpy

Sams? :mad: Glöm det. :kulspruta
Du låter bara bitterheten över det faktum att Swedie gav din sheriffbricka till MDM gå ut över oss. :blah

Markus och Korvgubbe visar åter igen sin fina sida.

Ni SPAMMAR sönder trådar. Speciellt i sådana här ämnen.

Detta är en sista varning. Nästa gång blir det banning utan förvarvning.

Tråden stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...