Snart vår!!!

Vi kan nog inte räkna med någon säsong före 15 april. Det vinter o kallt långt ner i Tyskland:(
Bara o bita ihop!

Hoppas inte på för mycket. Det kommer säkert bli en crappy sommar i år igen.... Nä jag är inte alls bitter.. :huvet

Jag tror våren kommer med buller och bång när den väl kommer. So fort det här högrtycket från asien seglar iväg, sen *BAM* så får vi 10 grader!

Start your engines!

Påsken är inte förrän nästa vecka och idag skiner solen från en klarblå himmel så du får njuta lite solsken så länge. Det är väntan som gör våren så go när den kommer.
Lite som sex..

Det var min åsikt också...... i oktober! :(

Va ute på en tur på drygt 5 mil idag. fan vad skoj det va. fick se upp för lite isfläckar och grus bara :yoparty

Last edited:
Jag var ute och körde en 5-8 mil idag! Inga problem, torr vägbana men lite rullgrus på nåt ställe! Frös väl en del om händerna men i lite lägre farter gick det utmärkt! :) Kanske inte jättelämpligt väder att jaga sköna kurvor, men funkar fint att bara bli av med lite abstinens! Ska ut och tjöra även imorgon!

Två turer i helgen, korta men roliga.

Såg tre sporthojar ta sig ut mot havet på hisingen igår mitt på dagen, looking sharp.

Jag vill banne mig ha plusgrader nu så jag kan ta hojen till jobbet!

1 grad ute, men solen skiner upp hela raksträckan på 1 km, så blir väll rakt fram- tur idag! Hoppas inte vintern gjort en för ringrostig, får tat förstiktigt :)

Tillbaka 2 timmar senare, blev 3.5 mil, helt underbart att få känna accelerationen igen kändes som jag skulle dö av lycka, men dock vissa partier av vägbanan kan vara mkt halt, så körde mestadels lugnt och inga kurvor idag :)
mc john.jpg

HAde en ganska fin utsikt

Jag tog en tur med nya hojen i lördags, skulle egentligen bara köra hem den men det blev lite omvägar... och nu har jag slutat fungera normalt, jag... måste... ut... köra... mer :3freak

Jag har rullat ut mina C1:or nu. Kommer steka er alla som vanligt, denna säsong också :yoparty:banana

Riktigt härligt vårväder i Huvudstaden idag, solen värmde men det var rätt kallt i skuggan. Mycket grus... helvete vad dom sandat i vinter! Prognosen ser inte så festlig ut men om det blir varmare rullar man ut om en två-tre veckor i alla fall... braaaaaap braaaaaaaap braaaaaap!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman