Snart trängselskatt i GBG

Jag tror att det inte är helt dumt ändå, tänk om bilkörningen verkligen minskar på sikt. Då kanske bilfabrikanterna drar åt öronen och på allvar utvecklar nya, miljövänligare alternativ! :eek:

Tänk va grymt med nåt fläskigt eldrivet som man laddar över natten! :slicka

Ja fyfan, det är ju en mänsklig rättighet att sitta i bilkö och spy ut avgaser helt i onödan. :mad:
Fuck miljötänkande :finger
Fuck biltullar :finger
Och fuck "tomgångskörning max en minut", jag vill varmköra min bil hur mycket jag vill!!!!1 :finger :mad: :machinegu

Ja fyfan, det är ju en mänsklig rättighet att sitta i bilkö och spy ut avgaser helt i onödan. :mad:
Fuck miljötänkande :finger
Fuck biltullar :finger
Och fuck "tomgångskörning max en minut", jag vill varmköra min bil hur mycket jag vill!!!!1 :finger :mad: :machinegu
Du glömde: :rolleyes:

Och vad tror du att du ska vinna på att varmköra då?

Nu är det största problemet lederna kring byn, tingstadstunneln mm. En ny älvförbindelse löser nog köerna rätt mycket bättre än vägtullar.... fast det tjänar man ju inga pengar på.

Skoj för folk från ytterområden såsom Angered, Västra Frölunda osv där många har det sämmre ställt att få betela trängselskatt...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg