Snart så...

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Fan vad skönt... Känns verkligen att våren är på G. 25minus på morgonen men mot lunchtid så lyser solen och man ser hur snön smälter på E4:an. Till och med här uppe i norr. Var ett tag sen man var och snoka runt på SF forumet. Legat på latsidan och kört för mkt Enduro. Så vad säger ni. Vem har moddat och hetsat upp sin mest för säsongen? Och vart har Tyskens roliga kommentarer tagit vägen? :va Och hur går det för MadMagnus med sitt kort? :pannkyss
Ska dra mig mot solen igen jag!
Peach Love and StreetFighters Forever! :yoparty

Ja, du vet här är de dött som aldrig förr. Därför la jag ner skiten. Mohahaha.
(Men kommer nog svansa kring en del här ändå)

Mech skrev:
Ja, du vet här är de dött som aldrig förr. Därför la jag ner skiten. Mohahaha.
(Men kommer nog svansa kring en del här ändå)

Haha... Ja du ser... Men det är ju inte säsong heller så. Hur går det me din hoj da? Har varit en del i Umeå på slutet och kollat på lite bågar. Ska nog dit snart igen om det blir affär för polaren med den sista vi kika in. Är även på jakt efter en bakdel till min Gixxer som vanligt. Denna gång ska det vara en orginal. Du har ingen liggandes? :D

SpoonMannen skrev:
Haha... Ja du ser... Men det är ju inte säsong heller så. Hur går det me din hoj da? Har varit en del i Umeå på slutet och kollat på lite bågar. Ska nog dit snart igen om det blir affär för polaren med den sista vi kika in. Är även på jakt efter en bakdel till min Gixxer som vanligt. Denna gång ska det vara en orginal. Du har ingen liggandes? :D
Nope. Ingen bak.
Tysken skrev:
Exempel på två ord som aldrig får nämnas i samma mening.
Gaha.

SpoonMannen skrev:

har en men det är till en gsxr1000-02 /fredrik

Jag har en bakdel till en -92:a till övers :tungan
Nää det är ganska dött här ju... Själv pillar jag med tråkiga saker som bromsok och gaffelrenovering.
Körde min trogna saab V4 norrut ett par mil på E4:an idag när solen sken som mest, fastän det var -15 grader så var asfalten helt torr!! Gissa vad jag drömde om... oooooh... länge kvar :huvet

På tal om bakdelar...
Ingen som sitter på en snygg bak som kan tänka sig att skänka den mot en billig penning till mig. :arsele
(Ovanstående mening kan lätt misstolkas ifall man vill)

Wiseguy skrev:
På tal om bakdelar...
Ingen som sitter på en snygg bak som kan tänka sig att skänka den mot en billig penning till mig. :arsele
(Ovanstående mening kan lätt misstolkas ifall man vill)

Alla vill ha men det är ingen som har... :D

Sorry Tysken!
Du vet inte vad som komma skall... :D

Jag har iaf kapat och fixat lite på min hoj nu i vinter. Nu är äntligen inte ljuddämparen så lång. Tack Wiseguy för den perfekta inspirationen. :tummenupp

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    105.6 KB · Visningar: 85
*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back