snart så

Chaval

Ny medlem
Gick med
6 May 2003
Hoj
KTM SXF450 SM
Sådar ja, förra helgen var det dags för första turen, 20grader i solen och torrt på vägen.

Åkte till morsan och skulle starta hojen, hmmm batteriet var helt död :mad: ...
Försökte springa igång hojen men nää :huvet ....Har fixat en laddare och ska försöka nu till helgen igen....om vädret tillåter körning...

Hur går det för er? varit ute nåt på sistonde?

Hörs

Ute lite då och då med XRen. TL är avställ och blir så säkert ett par månader till (tills ekonomin repat sig lite)

Var det dig jag såg vid Statena??

Tja, vid statena?

Med hojen, tveksam, har inte kört hittils iår:(
Annras möjligt, när då?

Har varit ute 3 ggr i år.

Kul men lite väl halt, man får ju ingen temp. i däcken.
Men touring rundor funkar det med just nu.

Har jag tur så är VTR snart såld.
En kille kommer på Söndag och skall kolla.
Han verkar rätt het på den.

Blir det så så skall det letas ett streetfighter objekt i max 35 tusen kronors klassen.

Henke skrev:

Blir det så så skall det letas ett streetfighter objekt i max 35 tusen kronors klassen.
Men vafaen Henke, då står du utan hojj sen ett tag ifall du inte lyckas hitta ngt :(

Hinner du inte finna ngt så har Mailman annars en gammal GPZ500 -87 som står.. Den får du säkert låna :) :hihi

kustj skrev:
Tja, vid statena?

Med hojen, tveksam, har inte kört hittils iår:(
Annras möjligt, när då?

Det var på hojen som jag tänkte. Mötte en mörk hoj som såg ut som en Fazer. :)

Var på eftermiddagen, så känner någon sig träffad så. :hej

Henke skrev:

Jag såg en räd VTR i korsningen vid HD i veckan. Killen på hojen hade svart dunjacka :lol
Var det du? Eller var det en provkörare?

Mavve skrev:
Jag såg en räd VTR i korsningen vid HD i veckan. Killen på hojen hade svart dunjacka :lol
Var det du? Eller var det en provkörare?

Det var nog jag.
Tog en tur i dunjacka och jeans.

Fy på mig!!

Henke skrev:
Det var nog jag.
Tog en tur i dunjacka och jeans.

Fy på mig!!

Så vinteraktigt - jag har aldrig kört i dunjacka :lol kanske ska testa det nån dag hähä....

Jag var ute lite idag.

Fi fan vad kallt det var! Såg så soligt och fint ut att jag inte tog på mig vinterutrustning utan bara en tröja under stället.
Brrr, frös så ini h*lvete asso. Obra.
Frös inget i lördags och då var det kallare, så mera kläder gäller fortfarande. :(

:va är du SÄKER!! :confused:

Är säker på att jag såg en 50 skylt på höger sida och en på vänster sida, och 50+50 = 100.
yes.gif
:hihi

Jag måste bara lacka min tank...sedan är jag fit for fight---- för övningsköning tills den 22 april.

äsch klart man har varit ute :hihi

fast satan vad kallt det är höll på att frysa ihjäl sen tar det fan timmar innan man tinnar upp igen :3freak

Äh, era klentarmar. :tuttar
På med kläder och ut med er.
Man behöver ju inte köra i flera timmar varje gång.

Molia skrev:
Jag måste bara lacka min tank...sedan är jag fit for fight---- för övningsköning tills den 22 april.
Vem övningskör du med ?
Du får försöka få Lucas till att regga sig på SH.. saknar duccar i NV Skåne :hihi

Jag övningskör med min pappa, övningskörde hela förra sommaren (följde därför inte med på några av era rundor, lite jobbigt att ha med farsan på sånt...) men har som sagt fått uppkörning den 22 april... Lukas är nog redan reggad här tror jag, han har dock inget internet i sin lägenhet i ängelholm. Han + flickvän ska byta lägenhet, och där fanns det tydligen bredbandsmöjligheter. Lukas har köpt motard, en yamma tt600, tror jag det var. Duccen är hans brorsas.

Last edited:
Molia skrev:
Jag övningskör med min pappa, övningskörde hela förra sommaren (följde därför inte med på några av era rundor, lite jobbigt att ha med farsan på sånt...) men har som sagt fått uppkörning den 22 april... Lukas är nog redan reggad här tror jag, han har dock inget internet i sin lägenhet i ängelholm. Han + flickvän ska byta lägenhet, och där fanns det tydligen bredbandsmöjligheter. Lukas har köpt motard, en yamma tt600, tror jag det var. Duccen är hans brorsas.
Ahh, oki.. har missuppfattat det hela =)

Få ut dom iaf... :tummenupp
Är det ditt msn på sidan (moliafalls)?

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer