Snart så är det dax!

Boostmax

Fem fyror är fler än 4 elefantöl !
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
FZ1-S
Pirrigt, oroligt, spännade och fantastiskt!
Om precis 2 veckor är det planerad nedkomst av vårt lilla barn. En lång resa som trots allt, knappt börjat.
Det känns fantastiskt hittills i alla fall, väskan är packad och väntar, bebisen härjar på därinne , och det vi kan komma på behövs är inköpt.
Hoppas hoppas att allt går bra....!
Håll tummarna lite extra för mig och särskilt för lilla frun den 12/11, då ska det ske. Med lite +/- tolerans på datumet, så klart.....

:rullandeu

/anders

Shit. Jag tycker alla föder barn åt höger och vänster. Nu blir jag snart stressad. Flera gånger om dagen läser/hör jag barnrelaterade grejjer om folk i min bekantskapskrets... Och så nu här. Kan vi inte hålla SH barnfritt ;) ?

Last edited:
Starstriker skrev:
Shit. Jag tycker alla föder barn åt höger och vänster. Nu blir jag snart stressad. Här. Flera gånger om dagen läser/hör jag barnrelaterade grejjer om folk i min bekantskapskrets... Och så nu här. Kan vi inte hålla SH barnfritt ;) ?

Börjar din biologiska klocka ticka?

spectre skrev:
Börjar din biologiska klocka ticka?

Nja, det är nog inte det. Snarare kravet på att det kanske är dax för mig att växa upp. Polarna droppar av en efter en i takt med att de bildar familj etc. Kanske lika bra att göra samma sak själv.. Hrm

Starstriker skrev:
Nja, det är nog inte det. Snarare kravet på att det kanske är dax för mig att växa upp. Polarna droppar av en efter en i takt med att de bildar familj etc. Kanske lika bra att göra samma sak själv.. Hrm

Uhhh, känner igen det där :( Senast ikväll så var släktingar på mig och smabon om att det börjar bli dags för en liten elak dvärg men jag tycker det är minst 10 år kvar. Men tycker inte sambon dessvärre.....

Btw, Trans och asia i samma mening passar inte ihop, bara så du vet :7peta

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...