Snart ny hoj..

"beprövad och bra skramlaha, försäkringsbolaget kommer gråta en skvätt med"

Inte en sådan XT660 välan? :eek I så fall hoppas jag du var förnuftig nog att ta den stenhårda Teneren..

/J

NEJ xt660 misste all sin glans efter en provkörning med en hoj som knappt startade och delar som lossnade efter första provturen, för 5 år sen..nåja de har väl blivit bättre de med.

660 har ju rätt stor motor iaf.:brinnerup

Klart att du kan ha fel..... men ett par grader till och lite torrare så kan det vara värt en liten smygande tur ;-) Kanske inte riktigt som säsongens sista runda men iaf :yoparty

Fika är nice :gnissla

Finns inte det semlor att handla där? Tror att det finns risk för highsiders i gruset på vägen till markan och för att inte tala om smärtan när man skall dra loss sitt fastfrusna skrotum från tanken får mig att tycka bilen har en fördel...men jag kan ju ha fel!

Klart att du kan ha fel..... men ett par grader till och lite torrare så kan det vara värt en liten smygande tur ;-) Kanske inte riktigt som säsongens sista runda men iaf :yoparty

Fika är nice :gnissla

2005 körde jag FZR till jobbet, jan/feb månad, plusgrader(men inte så många..) och torr asfalt

Hmm kanske får vika mig då ..... men när första soldan kommer så kan du vara bombsäker på att jag kommer och mullrar utanför dig :yoparty :yoparty

Jag tar nog bilen om det skall fikas där! Jag kan ju ta med några hottievottiebottie till er som vill hojja dit :D

Jepps ... det är det torra vi väntar på .....

2005 körde jag FZR till jobbet, jan/feb månad, plusgrader(men inte så många..) och torr asfalt

Last edited:
Hade det inte varit för att jag har garageförsäkring på hyndan så hade jag nog tagit ut den både en och två gånger redan :P

E* : Fast när jag tänker på det. sucksucken är ju påställd året om :gnissla
Kanske skulle leta på nycklarna om det är fint väder någon dag.

Jag gissar på en FZ6-S S2 ABS då har vi fått med mycket av alfabetet :D

Var det någon som nämnde FIKA?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien