Snart ny hoj..

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Som det ser ut, efter några misslyckade säljförsök, och en massa strul precis vid köpet så är Hondan väck, och kommer att ersättas med något 7 år yngre, 4115 mindre mil på mätaren, några ponnys galopperade tyvärr iväg oxå:(

HAR gubbfan fått kris? Eller kommit till insikt:confused: Nåja det får framtiden utvisa om det är ett tillfälligt sidospår :va Eller förnuftets stig:D

Garantier är skönt, och en oslipad diamant som man får slipa in själv oxå trevligt, och slippa besiktning ett tag iaf.

Men mina numer färdigheter så kommer jag ialla fall GARANTERAT ge för "insatta" en Transalp en hård match, säkert litershojar med på "rätt" vägar, beprövad och bra skramlaha, försäkringsbolaget kommer gråta en skvätt med på kuppen:tummenupp

Fortsättning följer...

Last edited:
Nu blev man ju nyfiken, vad har du köpt för maskin? :tungan

"beprövad och bra skramlaha, försäkringsbolaget kommer gråta en skvätt med"

Inte en sådan XT660 välan? :eek I så fall hoppas jag du var förnuftig nog att ta den stenhårda Teneren..

/J

Är det inte dags för försäsongs-fika, och kanske till och med supporta Markan på Strömsholm?

Jag är kaffesugen som fan.

/J

Ah, men det är väl inte en alltför otrevlig maskin ändå (om det nu är det jag tror det är)? Jag vet en tjomme med träben som åker skjortan av de flesta av oss på en äldre sådan. :yoparty

/J

Inte en sån !Men den hade vart vassare!

Imorgon bitti blir fint ... har du semla med dig eller moffade du in alla ikväll ? :D

Klart vi kan fika men jag vill ha hojen !!!!!! Markan och bil ....ehhh känns fel liksom ... som isglass i en igloo...

Jag gillar kaffe!!! När var och hur?

Imorgon bitti blir fint ... har du semla med dig eller moffade du in alla ikväll ? :D

Klart vi kan fika men jag vill ha hojen !!!!!! Markan och bil ....ehhh känns fel liksom ... som isglass i en igloo...

Finns inte det semlor att handla där? Tror att det finns risk för highsiders i gruset på vägen till markan och för att inte tala om smärtan när man skall dra loss sitt fastfrusna skrotum från tanken får mig att tycka bilen har en fördel...men jag kan ju ha fel!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8