Snart måndag

• Thread starter Thread starter Taz
  • Start date Start date
Käft! :mad: Får fan inte ens glädjas åt möjligheten till Rörkenkörning! ingen körning av hoj alls, på hela veckjävelen!!

kommer inte ens att komma in på vårat älskade forum!Så ha det bra i veckan allihop!

Fasan, du har det bra du Nalken, jag jobbar måndag till onsdag, sen är jag ledig resten av veckan... det kommer att bli ett helskotta, hur klarar man flera dagars ledighet???

Ja fan jag då?? Funderar på vad jag ska ställa klockan på imorgon... Senast kl 16:00 måste det bli iaf så jag kommer i tid till rörken...

Eller, pojkar, så gör det inte det. För vad händer på måndagar? :hördu Jo, Rööörken! :hördu
Så sluta nu gnälla och stick tidigare från jobbet om det ska behövas! :fatta! Måndag, måndag måndag! :banana

Eller så är man ledig idag och kan åka till Rörken JÄTTEtidigt,( och sedan svär man när man jobbar 10 dgr i sträck efter det :mad: )

Jag måste jobba kväll och kan inte ens se fram mot Rörken... Kommer bli en väldigt lång och trist vecka! :gråta

Urninja skrev:
Eller, pojkar, så gör det inte det. För vad händer på måndagar? :hördu Jo, Rööörken! :hördu
Så sluta nu gnälla och stick tidigare från jobbet om det ska behövas! :fatta! Måndag, måndag måndag! :banana
Nu ska vi skilja på måndagar och måndagkvällar på Rörken. Eftersom det nu är måndag och inte måndagkväll på Rörken så tänker jag fortsätta att tycka att det suger!

Japp, måndagar suger - speciellt efter att haft semester på Åland i fyra dagar med stekande sol och sommarvärme, samt en hel del åka av (trots tändningsproblemen - måste ju testköra mellan mekandet :) ).

Snart är det onsdag. Då skall vi dricka :öl

Vad glad jag blev helt plötsligt! :)

bara 1 timme kvar nu av måndans arbetsdag..

hehe mondag :)
Wee, komer till rörken ikväll, kanske köra lite osså. ska bli sköjj. Om man nu får köra dvs. syns där!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT