Snart ledig!

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
Imorgon är sista dagen på jobbet innan julledigheten...jag ska vara ledig till 3/1...ska bli så grümt skönt!

(Tog bara 2v i somras så detta är jag väl värd)

Nån som ska jobba o slita under julen?

MiZou skrev:
Imorgon är sista dagen på jobbet innan julledigheten...jag ska vara ledig till 3/1...ska bli så grümt skönt!

(Tog bara 2v i somras så detta är jag väl värd)

Nån som ska jobba o slita under julen?
:spammer

:pannkyss

Nej jag ska vara ledig hela veckan mellan jul och nyår, det ska bli riktigt gött :tummenupp

Ska ta å serva hojen under den veckan tror jag :)

Hela julen. Hela nyår. Man får ju passa på. Det är inte ofta man tjänar 190 spänn i timman i vården.

Och så ska jag försöka hinna med att göra massa grejjer till extrakursen jag läser. :gnissla Tidsoptimist.

anja skrev:
Hela julen. Hela nyår. Man får ju passa på. Det är inte ofta man tjänar 190 spänn i timman i vården.

Så löste sjukvården (i alla fall på Sahlgrenska där jag arbetade) de långa köerna. De mutade personalen med 500 kr i timmen på s.k "extrakör" man tog in patienter och röntgade dem på kvällstid. Går väl ngn gång ibland men pengar är inte allt, inget specifikt för julen alltså.

Själv är jag sjukskriven och kommer så bli ett bra tag framöver.

Ska jobba julafton och på nyårsafton, får rätt mycket pengar kan jag tänka mig, annars är det som vanligt, måndag-fredag.

anja skrev:

Och så ska jag försöka hinna med att göra massa grejjer till extrakursen jag läser. :gnissla Tidsoptimist.
190 bara? Det var inte mycket med tanke på vilka dagar du jobbar, jag har noll utbildning och ligger säkert runt 300 spänn i timmen på julafton och nyår, om inte mer.

Har inte haft någon semester sedan april. Jobbar from imorgon tom nyårsdagen..här ska det inte slöas inte.

Jobbar t.o.m. Fredag, sedan ordinarie ledighet i två veckor.
Mina 22 timmar jag normalt skulle göra nästa helg mellan friveckorna eliminerar nyår som hamnade perfekt på Lördag och Söndag för just mitt skift.
Blir väl lite övertid på annandag jul dock för att dryga ut kassan lite.
Kan inte klaga...
:tomten

Är redan inne på min tredje lediga vecka, hoppas på max två till sen blir det långtråkigt!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg