Snart kommer det ultimata mc-spelet! (PS2)

hoppas det kommer till data också! annars blir det till o köpa ett ps2.... :)

väntar däremot på kommande isle of man, tror att det är codmasters som gör detta spel och vad jag hört så ska det vara något i hästväg

Nej va kasst! NSR 125 finns ju inte med!! Den står inte på lineup iaf, men den kanske inte står där? Tänk va kul om man kunde räjsa runt med sin egen hoj!

Fast som ni sa, R1an kanske inte heller stog med? Då kanske NSRen finns sen... tillochmed NSR 50 fanns ju!

Annars är det riktigt kasst!!

Men... Finns den med MÅSTE jag ha det spelet! :yoparty

hur hög upplösning är en tv på? 380 linjer nåt sånt va? Det blir ju kantigt hur dom än gör det!

Kommer det inte att släppas till pc?

/ Hannes

hehe, jo så va, men upplösningen iaf. Och det blir mer framträdande när det är 3d-modeller, dom är ju inga mjuka kanter av naturen.

Janå, det är ju en viss utseendeskillnad mellan GT4:an och RS2:an :)
Men det är väl klart, hur många miljoner större budget har inte Polyphony?

HeppHepp, då åker man alltså på att köpa ett Ps2 igen då, jag som nyss sålt mitt..... :huvet

Suck, hatar moderna datorspel. Det blir typ som i F1 2002 där man får spendera flera veckor för fatta vilka knappar gör vad, sen en vecka till för att lära sig ta runt en bana hyggligt, det blir typ aldrig roligt heller.. inte innan man tröttnar iaf. Så kräver det superdatorer för att kunna liras. Varför gör man inga simpla roliga spel längre ? :\ Tror jag ska ladda ned Civilisation I och något bilspel från 90-talets början snart. :(

personligen tål jag inte rena arkadspel, tristare finns inte.
Speciellt till PC är det väldigt dåligt med motorsimulatorer.
Spel på spel hypas hur mycket som helst o sen komer ett spel med fantasibilar med turboknapp o orealistiska prestanda osv zzzzzzzzzzzzzzzz

Silwer skrev:
Spel på spel hypas hur mycket som helst o sen komer ett spel med fantasibilar med turboknapp o orealistiska prestanda osv zzzzzzzzzzzzzzzz

Finns 2 bra arcadspel och det är sega rally 1&2. Men annars kan jag hålla med dig, det ska vara så verklighetstroget som möjligt som tex motogp.

Den bästa simulatorn till PC är i mitt tycke Geoff Crammonds GP serie 1-4.
Folk gapar om att EA:s F1 serie är mer realistisk men jag tycker det är tvärtom. EA:s spel känns som spel gjorda för 12-åringar som aldrig kört en vanlig bil ens.

Silwer skrev:

Project Gotham Racing 2 å Moto GP 2 till Xbox kan jag rekomendera... :tummenupp

Det låter som ett bra spel men på 1:an så kunde man inte åka på bakan vilket jag tyckte drog ner spelet som fan i helhet :huvet

LalleBalle skrev:
Det låter som ett bra spel men på 1:an så kunde man inte åka på bakan vilket jag tyckte drog ner spelet som fan i helhet :huvet

Inte? Här har du en Diversion 600 på slangen :D

Fast systemet för hur bakhjulsåkning fungerar är kasst, det minst realistiska i hela spelet. Hoppas på bättring i tvåan. Ibland är det kul att leka lite också.

Bifogat

• diversion.jpg
    diversion.jpg
    22.5 KB · Visningar: 71
Verkar riktigt tufft! Tillsammans med MX Unleashed är det ett spel som måste testas! :banana

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla