Snart kommer Debuten....

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Kommer om några dagar vara en ägare av en Suzuki GSF 600 S och blir även min första hoj. Kortet kommer bli klar om 3 veckor (hoppas iaf) känns redan så jävla kul. Alltid varit en MC person före en Bil person och det vet ni alla här att det är inte mer än rätt ;) någon annan som har denna "hoj" och kan kanske berätta ngt som jag inte vet.

/Regards till alla kommande MC förare i sommar / Cel
 
yonsson skrev:
Välkommen till en beroendeframkallande och dyr hobby!
Tack! jo ringde och frågade flera försäkringsbolag om pris och skillnaderna var chockerande! ser ut att det blir "IF" :)
 
Välkommen!!!

Ett stort lycka till med kortet. Jag har själv uppkörning inom två veckor!
 
Välkommen!

Det fina med den här hobbyn är att om du nån gång råkar få lite pengar över kan du alltid komma på nån bra grej att köpa till hojen.
 
Tiger302 skrev:
Välkommen!

Det fina med den här hobbyn är att om du nån gång råkar få lite pengar över kan du alltid komma på nån bra grej att köpa till hojen.
Ja! redan startat en en liten sparfond! :)
 
Välkommen hit och grattis till en "lagom" hoj.
Jag har också fått absolut bäst premie på IF, skiljer %:uellt väääldigt mycket mot andra bolag.

Fixa kortet nu då så att det bara är :yoparty sen!!
 
NakenBandit skrev:
Välkommen hit och grattis till en "lagom" hoj.
Jag har också fått absolut bäst premie på IF, skiljer %:uellt väääldigt mycket mot andra bolag.

Fixa kortet nu då så att det bara är :yoparty sen!!
Yeah! dagen jag får det kommer det definitivt att bli :yoparty :)
 
Grattis! Du har fastnat i ett underbart beroende. Lycka till och kör med insidan!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top