Rf.en skall byta ägare de närmasta dagarna, bara lite praktiskt från nya ägaren blir löst först. Så nu är stora jakten igång för mig, och jag slås över hur billigt allt har blivit för mig att försäkra
Känns som att
har kommit fast det inte är jul ännu. Har jämfört några olika modeller som jag haft regnummer iofs bara på folksam, men de ligger bra till för mig just nu med det jag jämfört tidigare, mina kriterier är kanske bra för att bara haft lappen i 2 år, med passerad 35 års ålder, villa med eget låst garage.
¨
Några ex för mig helår halvförsäkring året runt försäkring
R1 98-99=2300 kr
ZX9r 01:a= 4877 kr
R6:a 00:a= 4300 kr
gsxr 750 oo:a= 3593kr
Förr har försäkringen varit ett aber, men nu känns det som man kan välja o vraka, har ännu inte jämfört någon CBR modell.
Är det fler än jag som börjar tycka det är billigt med försäkringar?? Dessa priser är inte värre än vad man har på bilen! El är det mest för man harvar med gammelhojar det är
-priser?

¨
Några ex för mig helår halvförsäkring året runt försäkring
R1 98-99=2300 kr
ZX9r 01:a= 4877 kr
R6:a 00:a= 4300 kr
gsxr 750 oo:a= 3593kr
Förr har försäkringen varit ett aber, men nu känns det som man kan välja o vraka, har ännu inte jämfört någon CBR modell.
Är det fler än jag som börjar tycka det är billigt med försäkringar?? Dessa priser är inte värre än vad man har på bilen! El är det mest för man harvar med gammelhojar det är