Snart helg igen...

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Så var första dagen på en ny vecka avklarad. Några dagar kvar att jobba och sen är det helg igen. På lördag tänkte jag sparka igång grillen och avnjuta några kalla till lite schysst musik. Så, om det är någon mer som känner sig manad att välkomna hösten (tröstsupa?) så.... :)
:tuttar är extra välkomna :hihi :hihi

1. newstead
2. blom

är det någon/några som vill haka på ut på fredag och ta en bira och pizza och bara snacka skit en par timmar????

men nu frågar ju newstead om folk vill komma på hans fest termo :) då kan du ju inte sno tråden för att ragga ihop till en pizzeria fest :)

Kommer antagligen vara fullt upptagen med att meka med hojen inför träningen på lördag. Men självfallet med en del meköl :fyllisar

blom skrev:
men nu frågar ju newstead om folk vill komma på hans fest termo :) då kan du ju inte sno tråden för att ragga ihop till en pizzeria fest :)

sorry läste inte alls faktiskt va nog lite väl trött så där dax i morse, fy på mej

jag åker som sagt va bort på torsdag kväll men kommer hem på lördag igen för att avnjuta några goda i vänner lag :fyllisar

crashtestdummy skrev:
skulle gärna, MEN vi ska ev. åka till....... grängesbergs makrnad å hälsa på vickans släkt :död

vad??? du har väl inte ratt på ryggen? :hihi
om det inte blir nåt av så vet du vad du ska göra iaf... :fyllisar

anol och allt annat löst folk som hänger här då? :7peta

*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen